به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه با حضور دادستان کل کشور، دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز لرستان معرفی شد. در این مراسم «علی حسنوند» به‌عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز لرستان معرفی و از زحمات «داریوش شاهون وند» تقدیر به عمل آمد. «علی حسنوند» دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در این مراسم […]

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه با حضور دادستان کل کشور، دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز لرستان معرفی شد.

در این مراسم «علی حسنوند» به‌عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز لرستان معرفی و از زحمات «داریوش شاهون وند» تقدیر به عمل آمد.

«علی حسنوند» دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در این مراسم در سخنانی با اشاره به برنامه‌های خود در دادستانی مرکز لرستان، اظهار داشت: پیگیری و اجرای سند تحول قوه قضائیه، کاهش ورودی و زمان رسیدگی به پرونده‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت شورای حل اختلاف، جلوگیری از ورود پرونده تصادف به دادسرا، ابلاغ الکترونیک و … از جمله برنامه‌های موردتوجه خواهد بود.

وی همچنین جلوگیری و برخورد با تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تعامل با دستگاه‌های اجرایی، توجه به حقوق عامه، حفظ امنیت جامعه، برخورد با سرقت، مبارزه با مواد مخدر و نزاع و … را از دیگر برنامه‌های خود در مرکز لرستان برشمرد و گفت: پیگیری برای راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در شهرها یکی دیگر از برنامه‌ها برای کاهش جرم و جنایت خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی و همچنین تیراندازی‌ها، گفت: امنیت جامعه باید حفظ شود چرا که این امر در حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال مؤثر خواهد بود.

منبع: مـهر