مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بازگشایی گذر سی تیر تا نوروز ۱۴۰۳ خبر داد. سعید بیگی درباره آخرین وضعیت محور سی‌تیر، گفت: طبق پیش‌بینی ما تا سه ماه آینده این پروژه تکمیل خواهد شد. تمام سعی ما این است که تا شب عید، پروژه بازطراحی محور سی‌تیر تکمیل شود. چون پروژه […]

 مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بازگشایی گذر سی تیر تا نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

غذا فروشی‌های خیابان معروف تهران برمی‌گردند!

سعید بیگی درباره آخرین وضعیت محور سی‌تیر، گفت: طبق پیش‌بینی ما تا سه ماه آینده این پروژه تکمیل خواهد شد. تمام سعی ما این است که تا شب عید، پروژه بازطراحی محور سی‌تیر تکمیل شود. چون پروژه عمرانی است، ممکن است زمان تکمیل آن یک ماه نوسان داشته باشد. اگر تا شب عید پروژه بازطراحی محور سی‌تیر تکمیل شود، اتفاق خیلی خوبی رخ می دهد.

بیگی با بیان اینکه تلفیق بحث فرهنگی در کنار عرضه مواد غذایی و گردشگری در طراحی جدید این محور انجام خواهد شد، گفت:«رایزنی هایی با وزارت فرهنگ و ارشاد انجام شده تا امکان برپایی غرفه‌های عرضه کتاب در این محور ایجاد شود.»

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در پایان با اشاره به تفکیک غرفه‌ها در طراحی جدید این محور، تاکید کرد:«تفکیک غرفه عرضه مواد غذایی با غرفه صنایع گردشگری از جمله اقدامات طراحی جدید است. از دیگر نکات مورد توجه در باز پیرایی این محور بحث انشعابات مثل آب، برق و فاضلاب در طرح جدید سی تیر است.»

ایسنا

+