اسرار ناپدید شدن مرد گنج یاب با اعترافات همسر ورزشکار وی به قتل هولناک، رازگشایی شد.  وی در ابتدا مدعی شد شوهرش در بیمارستان بستری است اما بعد ادعا کرد که وی در زمینه خرید وفروش عتیقه دارد. این زن می گفت شوهرش برای حفاری و پیدا کردن زیر خاکی به شهرستان سفر کرده و […]

اسرار ناپدید شدن مرد گنج یاب با اعترافات همسر ورزشکار وی به قتل هولناک، رازگشایی شد. 

جزییات قتل هولناک مرد گنج‌یاب از زبان همسر ورزشکارش

وی در ابتدا مدعی شد شوهرش در بیمارستان بستری است اما بعد ادعا کرد که وی در زمینه خرید وفروش عتیقه دارد. این زن می گفت شوهرش برای حفاری و پیدا کردن زیر خاکی به شهرستان سفر کرده و موبایلش را هم با خودش نبرده است.

او گفت:

* شب حادثه باردیگر با هم بحثمان شد و من چون از او کینه داشتم با بند مانتو، وی را خفه کردم. قتل را به تنهایی انجام دادم چون او معتاد بود و من ورزشکار. سالهاست که بدنسازی کار می کنم و هر هفته به صورت حرفه ای کوهنوردی. به همین دلیل زورم به او می رسید.

  • آن شب تا صبح در اتاق کنار جسد شوهرم ماندم تا بچه هایم متوجه نشوند. روز بعد که آنها مدرسه بودند، جسد را مثله کرده و هر قسمت را داخل یک گونی قرار دادم. سپس سوار ماشینم شدم و رفتم به سمت فشم. گونی ها را بین راه انداختم و بعد تصمیم گرفتم داستان سرایی کنم تا خود را بیگناه نشان بدهم چون شوهرم هراز گاهی برای پیدا کردن گنج به شهرستان سفر می کرد اما در نهایت لو رفتم.
  • ایران

+