احتمال دارد دو مدیر سرشناس در روزهای آینده به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند.

- دو مدیر سرشناس در راه استقلال/ تکلیف خطیر به زودی مشخص می‌شود

با روی کار آمدن علی آقا محمدی در استقلال کاملاً مشخص شد وزارت ورزش رویکرد جدیدی در مورد استقلال مدنظر قرار داده و می‌خواهد وزن مدیریتی این باشگاه را افزایش بدهد. در همین رابطه شنیدیم دو مدیر سرشناس دیگر که سابقه حضور در استقلال و همکاری با آقا محمدی را دارند نیز برای عضویت مجدد در هیئت مدیره آبی‌پوشان دعوت شده‌اند.

طبق خبرهای رسیده کاظم میرولد و محمد جواد ایروانی که از اواخر دهه ۶۰ تا اواسط دهه ۸۰ همراه با علی آقا محمدی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بودند نیز دعوت به همکاری شده‌اند تا دوباره در هیئت مدیره استقلال نقش آفرینی کنند. البته از شواهد امر پیداست که میرولد چراغ سبز نشان نداده و ایروانی نیز فعلت حضورش را منوط به برخی شرایط کرده است.

اینطور که از اطراف باشگاه استقلال می‌شنویم، اگر کاظم میرولد به هر دلیلی نیاید، مدیران وزارت و مجمع استقلال می‌خواهند حداقل ایروانی را به جمع اعضای ارشد کادر مدیریتی استقلال اضافه کنند. همچنین خبردار شدیم احتمالاً کادر مدیریتی استقلال تا انتهای دی ماه تکمیل می‌شود و پس از آن برای علی خطیر پیرامون اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال خواهد ماند یا فرد دیگری جای او را بگیرد، در ماه بهمن تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی