به گزارش زیرنویس، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اذعان کرد که «روی یوشای یوسف مردخای» سرهنگ دوم (۳۱ ساله) از تل آویو در جریان نبرد در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده است. بر پایه این گزارش، آمار نظامیان به هلاکت رسیده ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات زمینی در غزه به ۱۷۶ نفر و از […]

به گزارش زیرنویس، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اذعان کرد که «روی یوشای یوسف مردخای» سرهنگ دوم (۳۱ ساله) از تل آویو در جریان نبرد در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده است.

بر پایه این گزارش، آمار نظامیان به هلاکت رسیده ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات زمینی در غزه به ۱۷۶ نفر و از شروع عملیات طوفان الاقصی به ۵۱۱ نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات غافلگیر کننده طوفان الاقصی با سانسور شدید خبری هر روز به ارائه شماری از تلفات نظامی خود را اقرار می‌کند.

اتخاذ چنین رویکردی از مقامات سیاسی و نظامی تل آویو به علت تعداد بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و هراس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در ادامه نبرد گروه‌های مقاومت فلسطین با ارتش اشغالگران، ارتش این رژیم روز شنبه از به هلاکت رسیدن دست کم ۹ نظامی صهیونیست در ۲ عملیات جداگانه در نوار غزه خبر داد.

گفتنی است جنبش حزب‌الله لبنان صبح شنبه نیز در واکنش اولیه به ترور صالح العاروری، نایب رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، مناطق مختلف شمال اراضی اشغالی به ویژه پایگاه کنترل هوایی راهبردی «میرون» ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به تازگی در جریان نطقی اعلام کرد که مقرهای نظامی رژیم صهیونیستی در مرز، بارها از سوی رزمندگان مقاومت هدف قرار گرفته و نظامیان این رژیم از ترس حملات حزب الله گریخته‌اند.

وی افزود: مقاومت اسلامی لبنان طی مدت سه ماه، بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داده و ۴۸ موقعیت مرزی را بیش از یک بار هدف قرار داده است.

منبع: مـهر