به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  به منچستریونایتد پیشنهاد شده است تا ۲ مهاجم را در این ماه به خدمت بگیرد. اریک چوپوموتینگ و تیمو ورنر هر ۲ برای انتقال به اولدترافورد در نظر گرفته شده‌اند. شیاطین سرخ با ۱۴ شکست در ۲۸ بازی که تاکنون انجام داده‌اند، فصلی پر از فراز و نشیب […]

- شرایط خاص منچستری‌ها برای جذب مهاجم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  به منچستریونایتد پیشنهاد شده است تا ۲ مهاجم را در این ماه به خدمت بگیرد. اریک چوپوموتینگ و تیمو ورنر هر ۲ برای انتقال به اولدترافورد در نظر گرفته شده‌اند. شیاطین سرخ با ۱۴ شکست در ۲۸ بازی که تاکنون انجام داده‌اند، فصلی پر از فراز و نشیب را پشت سر گذاشته‌اند.

به نظر می‌رسد با این شرایط اریک تنهاگ لبه پرتگاه قرار دارد و احتمالا در پایان فصل درباره آینده او تصمیماتی گرفته خواهد شد. 

بزرگترین نقطه ضعف شیاطین سرخ در نیم فصل خط حمله بوده است. یونایتد در ۲۰ بازی خود در لیگ برتر تا به امروز تنها ۲۲ گل به ثمر رسانده است که این آمار به میزان قابل توجهی بدتر از هر تیم دیگری در نیم‌فصل است. آن‌ها فقط از برنلی رده نوزدهمی و شفیلد یونایتد در این فصل بهتر هستند. اگر یونایتد بخواهد نیم فصل دوم موفقی را تجربه کند، به پیشرفت نیاز دارد.

گزارشات حاکی از این است که منچستریونایتد در حال بستن قرارداد با چوپوموتینگ مهاجم بایرن‌مونیخ است. همچنین گفته می‌شود که یونایتد مذاکرات مقدماتی را برای جذب ورنر مهاجم لایپزیگ انجام داده است. با این حال به نظر می‌رسد انتقال ورنر به منچستر امکان‌پذیر نباشد چرا که تاتنهام حالا مشتری اصلی خرید این بازیکن است. 

پایان پیام/

منبع: ایسـنا