تمجید ژاوی از کاپیتان و تاکید برای تمدید قرارداد
تمجید ژاوی از کاپیتان و تاکید برای تمدید قرارداد

به گزارش زیرنویس، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا فکر می‌کند که این باشگاه باید یک فصل دیگر سرجی روبرتو را نگه دارد. قرارداد روبرتو در ۶ ماه آینده منقضی می‌شود و انتظار می‌رود او در تابستان تیم را ترک کند این در حالیست که ژاوی تمایلی به این کار ندارد. ژاوی در این باره گفت که […]

به گزارش زیرنویس، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا فکر می‌کند که این باشگاه باید یک فصل دیگر سرجی روبرتو را نگه دارد. قرارداد روبرتو در ۶ ماه آینده منقضی می‌شود و انتظار می‌رود او در تابستان تیم را ترک کند این در حالیست که ژاوی تمایلی به این کار ندارد.

ژاوی در این باره گفت که او تمدید روبرتو را به باشگاه توصیه و از رهبری و کیفیت کاپیتان به عنوان یک بازیکن تمجید کرده است. او همچنین از روبرتو دفاع کرد که هدف انتقادات بسیاری از مطبوعات و هواداران است.

وی عنوان کرد: من به باشگاه توصیه می کنم قرارداد سرجی روبرتو را تمدید کنند. او بازیکن مهمی است و می‌تواند در پست‌های زیادی بازی کند. روبرتو بازیکنی است که خیلی کم باید به او توضیح دهید. او می داند بارسا چیست و چه چیزی را می‌خواهد نشان دهد. فوتبالیستی که به شدت مورد انتقاد قرار می‌گیرد اما همیشه در سطح بالایی بازی می کند. من از او راضی هستم.

پایان پیام/





منبع: فارس