به گزارش زیرنویس، سرهنگ جواد مراونه گفت: به دنبال وقوع چند سرقت احشام در برخی روستاهای دشت‌آزادگان، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، باند چهار نفره سارقان احشام را شناسایی و با هماهنگی مرجع […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ جواد مراونه گفت: به دنبال وقوع چند سرقت احشام در برخی روستاهای دشت‌آزادگان، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، باند چهار نفره سارقان احشام را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

 سرهنگ مراونه در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی کشف کردند، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات فنی به ۱۳ فقره سرقت احشام در دشت‌ آزادگان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دشت‌آزادگان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، به دامداران توصیه کرد: با توجه به اینکه بیشترین سرقت‌ها در ساعات پایانی شب رخ می‌دهد، سرکشی مداوم و مستمر از محل نگهداری احشام، محکم‌سازی و استفاده از در و پنجره آهنی و قفل محکم محل نگهداری احشام موجب می‌شود که سارقان در اهداف خود ناکام بمانند.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا