به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف از نوجوانان سطح شهرستان،دزفول موضوع دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف از نوجوانان سطح شهرستان،دزفول موضوع دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق سابق دار شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به سوابق کیفری سارقان تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه با ادله های پلیس در بازجویی های فنی به ۳ سرقت بعنف و ۴ سرقت عادی معترف شدند.

سرهنگ یاری زاده در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضایی، اظهار داشت: پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و تسلط اطلاعاتی خود اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم آرامش و آسایش مردم را مختل نمایند.

خبرنگار انتظامی علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا