به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت:  ۱۵دی ماه تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در حال گشت زنی نزدیک  در محدوده مجتمع تجاری طوبی تهران بودند، به ۲ مرد که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت:  ۱۵دی ماه تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان در حال گشت زنی نزدیک  در محدوده مجتمع تجاری طوبی تهران بودند، به ۲ مرد که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف شهروندی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی  زورگیری کردند که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار بعد چند دقیقه تعقیب و گریز به صورت پیاده ماموران موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند.

وی افزود: دربررسی های بیشتر  از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری ساچمه ای که متهمان برای ترساندن و زورگیری از شهروندان استفاده کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه  به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و با استعلام از سابقه متهمان مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد زورگیری می باشند.

به گفته این مقام قضائی کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا