سعید مهری که با حضور ساپینتو در استقلال به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم تبدیل شده بود با جدایی سرمربی پرتغالی و آمدن جواد نکونام جایگاهش را در ترکیب اصلی آبی‌پوشان از دست داد. از طرفی از قرارداد جدیدی که با استقلال بست رضایت نداشت تا امروز و بعد از اتمام نیم‌فصل اول مسابقات قرارداد […]

- هافبک ۱۶۰میلیون تومانی استقلال، ۸میلیارد تومان بخشید!

سعید مهری که با حضور ساپینتو در استقلال به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم تبدیل شده بود با جدایی سرمربی پرتغالی و آمدن جواد نکونام جایگاهش را در ترکیب اصلی آبی‌پوشان از دست داد. از طرفی از قرارداد جدیدی که با استقلال بست رضایت نداشت تا امروز و بعد از اتمام نیم‌فصل اول مسابقات قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کند.

در همین راستا خبرگزاری فارس مدعی شد، این بازیکن طلب ۸.۵ میلیاردی‌اش از فصل گذشته را بخشید. این بازیکن که روز گذشته به استقلال اعلام کرده بود از آپوئل قبرس پیشنهاد دارد، فسخ قراردادش را به صورت یکطرفه در سازمان لیگ به ثبت رساند و به نظر می‌رسد به زودی شاگرد ساپینتو خواهد شد.

با توجه به پر بودن لیست تیم برای جذب بازیکن جدید، باشگاه استقلال باید در انتظار جدایی برخی بازیکنان باشد. به این ترتیب با جدایی مهری از جمع آبی‌ها، رافائل سیلوا اولین ورودی این تیم در پنجره زمستانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پشت پرده جدایی غیرمنتظره هافبک استقلال؛ جواد نکونام شوکه شد!

منبع: خبـر ورزشی