فریبا: حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت ها کار بزرگی است
فریبا: حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت ها کار بزرگی است

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز جام ملت های آسیا و بازی دوستانه با بورکینافاسو اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم بورکینافاسو  تیم به روز و خوبی بود، چند بازیکن این تیم به ایران نیامده بودند با این حال تیمی بود […]

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز جام ملت های آسیا و بازی دوستانه با بورکینافاسو اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم بورکینافاسو  تیم به روز و خوبی بود، چند بازیکن این تیم به ایران نیامده بودند با این حال تیمی بود که هم خوب پرس می کرد، هم فضاها را خوب می بست و قدرت حمل توپ بالایی داشت و تیمی فیزیکی بود و روی دفاع ما فشار هم آورد. در دیدارهای رسمی حریفان به تیم ملی فشار وارد خواهند کرد. تجربه خوبی بود یک نیمه یازده بازیکن بودند و نیمه دیگر یازده بازیکن دیگر بازی کردند که چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده بود و به همین دلیل آنالیز فنی این دیدار سخت است.

وی افزود: بعد از پایان لیگ بود و همه بازیکنان داخلی و لژیونرها آمده بودند و به همه بازی رسید و بد نبود. هر نیمه هم یک گل زدیم. البته با توجه به اینکه در نیمه اول مهاجمانی مثل طارمی و مغانلو در ترکیب بودند انتظار داشتیم موقعیت گل بیشتری ایجاد شود و البته از موقعیت های گلزنی خود استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم  مهدی قائدی یک موقعیت تک به تک را از دست داد. فرصت سوزی بازیکنان اشکال است. و امیدواریم تا شروع مسابقات جام ملت ها این اشکال هم برطرف شود.

- فریبا: حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت ها کار بزرگی است

 

مربی اسبق استقلال با اشاره به حضور تیم های قدرتمند در جام ملت ها گفت: با حضور ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان کار سختی در جام ملت های داریم. کره جنوبی و ژاپنی که در جام جهانی دیدیم حریفان قدرتمندی هستند که کار را برای تیم ملی سخت می کند. با این حال اگر بتوانیم به نیمه نهایی و جمع ۴ تیم برتر برسیم کار بزرگی انجام داده ایم و معتقدم در صورت حضور در جمع ۴ تیم برتر جام، شانس فینالیست شدن تیم ملی زیاد است. 

این کارشناس فوتبال در مورد میانگین سنی بالای تیم ملی عنوان کرد:  سن بازیکنان تیم ملی بالاست ولی در مقطعی هستیم که امکان جوانگرایی وجود ندارد. البته کادرفنی بازیکنان جوان هم انتخاب کرده است. چندین سال است در جام ملت های اسیا نتوانسته ایم نتیجه بگیریم  و باید از تمام تجربیات خود استفاده کنیم تا نتیجه مطلوبی بگیریم و برای جام جهانی بعدی ۲ سال زمان هست و فرصت جوانگرایی و پوست اندازی داریم. البته بازیکنان جوان تیم ملی هم خام نیستند و آنقدر بازی کرده اند که با تجربه شده اند. 

- فریبا: حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت ها کار بزرگی است

 

بهتاش فریبا در مورد قهرمانی استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر گفت:  قهرمان نیم فصل شدیم و دست کادرفنی، مدیریت و بازیکنان درد نکند. زحمت کشیدند و باید ببینیم در نیم فصل دوم چه می کنیم. چگونه بازیکن جذب می کنیم. در نیم فصل اول کلاه گشادی سر استقلال رفت سر این بحث بودجه سقف و پشت بام بودجه! خیلی از تیم ها این سقف را رعایت نکردند و جریمه اش را دادند  و استقلال هم باید همین کار را بکند و جریمه اش را بدهد! چراغ قرمز را رد کنیم و جریمه بدهیم زیرا  تیم هایی که نیم فصل اول بازیکنان زیادی جذب کرده اند بازهم مشغول یارگیری هستند! استقلال نباید عقب بماند. نیم فصل دوم بخصوص از هفته بیستم و به بعد امتیاز گرفتن بسیار بسیار دشوار خواهد بود. 

پایان پیام/





منبع: فارس