به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مجید حسینی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی با بورکینافاسو داشتیم به خصوص اینکه همه بازیکنان بازی کردند. خدا را شکر که شرایط تیم خیلی خوب است. اردوی خیلی خوبی را در جزیره کیش داشتیم. فردا هم به […]

- شرایط خودم و همدلی بازیکنان خوب است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مجید حسینی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی با بورکینافاسو داشتیم به خصوص اینکه همه بازیکنان بازی کردند. خدا را شکر که شرایط تیم خیلی خوب است. اردوی خیلی خوبی را در جزیره کیش داشتیم. فردا هم به قطر می‌رویم. شرایط خودم هم خیلی خوب است. همه بازیکنان هم همدل هستیم و امیدواریم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه شرایط تیم ملی را برای رسیدن به هدف‌تان مساعد می‌بینید زیرا با توجه به مشکلاتی که هست نمی‌توان وضعیت آماده‌سازی تیم های مدعی را با  تیم ملی مقایسه کرد، گفت: امکانات و شرایط یکسان نیست آنها خیلی جلوتر از ما هستند. ولی ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. چه بازیکنانی که در لیگ بازی می‌کنند چه بازیکنانی که بیرون هستند همه یکدل هستیم و بهترین تلاش را می‌کنیم. فرقی هم نمی‌کند چه کسی بازی می‌کند. ما ۱۱ بازیکن اصلی با نیمکت‌نشینان باید یکدل باشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در مورد مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی گفت: خودم صحنه مصدومیت پورعلی گنجی را که دیدم ناراحت شدم او خیلی می‌توانست به تیم ملی کمک کند. من بازی‌اش را خیلی دوست دارم و دوست خوبم است امیدوارم هرچه زوتر بهبود پیدا کند.

پایان پیام/

منبع: ایسـنا