هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس روز شنبه جلسه‌ای را برگزار کرد تا تصمیمات نهایی در مورد جدایی یحیی گل‌محمدی و مذاکره برای انتخاب جانشین او آغاز شود. همان‌طور که پیش از این در خبرها داشتیم، تاکید هیات‌مدیره این بود که با یحیی گل‌محمدی توافقات لازم برای جدایی صورت گیرد که روز گذشته اولین نشست در این زمینه […]

- حمله ایجنت‌ها به باشگاه پرسپولیس/ همه به دنبال معرفی یک مربی به درویش

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس روز شنبه جلسه‌ای را برگزار کرد تا تصمیمات نهایی در مورد جدایی یحیی گل‌محمدی و مذاکره برای انتخاب جانشین او آغاز شود. همان‌طور که پیش از این در خبرها داشتیم، تاکید هیات‌مدیره این بود که با یحیی گل‌محمدی توافقات لازم برای جدایی صورت گیرد که روز گذشته اولین نشست در این زمینه بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و مدیربرنامه‌های این مربی برگزار شد و طرفین به توافقات اولیه دست یافتند و قرار بر این شد که امروز توافقنامه تنظیم‌شده به امضا برسد.

از روز پنجشنبه هفته گذشته بود که ایجنت‌ها به باشگاه پرسپولیس و دفتر رضا درویش هجوم آوردند. شب قبل از آن مدیربرنامه‌های یحیی گل‌محمدی در یک استوری از جدایی این مربی از جمع سرخپوشان خبر داد و این خبر با استقبال ایجنت‌ها همراه شد. مخصوصا آن دسته از ایجنت‌هایی که رابطه خیلی خوبی با مدیران این باشگاه دارند و حتی قرار بود در سفر پرسپولیس به عربستان همراه پرسپولیس باشند اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد.

واقعیت امر این است مربیانی که درویش از آنها به‌عنوان گزینه‌های مدنظر باشگاه برای جانشینی یحیی صحبت کرد توسط همین ایجنت‌ها به باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند و همچنان این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: درویش: شانس همه گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس در یک حد است و جدی و شوخی ندارد/ من کی گفتم حال گل‌محمدی مناسب نیست؟

منبع: خبـر ورزشی