رضایی: والیبال نشسته در انتظار هشتمین طلای پارالمپیک است
رضایی: والیبال نشسته در انتظار هشتمین طلای پارالمپیک است

سرمربی والیبال نشسته کشورمان ابراز امیدواری کرد که این تیم در پاریس مدال طلا بگیرد.

به گزارش زیرنویس، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران پاراآسیایی، عنوان کرد: به سازمان شهرداری که این مراسم را برگزار کرده، خسته نباشید می‌گویم. این باعث شد که ورزشکاران پاراآسیایی دیده شوند و این دیده شدن بسیار مهم است و انگیزه‌ای برای آینده ورزش پارالمپیک به ویژه والیبال نشسته خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که ما در سال منتهی به پارالمپیک هستیم آیا حمایت‌های ویژه از شما برای بازی‌های ۲۰۲۴ صورت گرفته یا خیر؟ گفت: تمرینات را شروع کرده‌ایم و اولین اردو را با ۱۷ نفر آغاز کردیم. حدود ۸ ماه به این بازی‌ها زمان داریم بنابراین هر ماه اردو برگزار خواهیم کرد. البته ما خواسته‌هایی داریم که قرار است امروز در جلسه‌ای که با کمیته پارالمپیک داریم این مسائل را مطرح کنیم. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های تدارکاتی و همه برنامه‌هایمان را تدوین کنیم تا مسائل مالی هم انجام شود و ما برای دهمین بار در پارالمپیک شرکت و با مدد امام رضا (ع) هشتمین طلا را بگیریم.

سرمربی تیم والیبال نشسته درباره رقابت با بوسنی، خاطرنشان کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود برایش فرقی نمی‌کند چون همه هشت تیمی که در پارالمپیک شرکت می‌کنند همه مدعی هستند و بوسنی هم یکی از آنهاست. ما برای قهرمانی می‌رویم و حقمان است چون بچه‌ها زحمت زیادی می‌کشند. امیدوارم که بوسنی، برزیل و مصر هم بیایند اما برای سکوی دوم به بعد رقابت کنند.

منبع: فارس