امیر قلعه‌نویی پیش از اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر برای حضور در جام ملت‌های  آسیا اظهار داشت: آخرین حرف ما سلامتی و سربلندی مردم ایران است. ان‌شاءالله مشکلات آنها هم برطرف شود. از دوستانی که در کیش خیلی زحمت کشیدند به ویژه محمود پازوکی که از جنس فوتبال است و پورزادی تشکر می‌کنم. […]

- می‌خواهیم در این شرایط مردم را شاد کنیم

 امیر قلعه‌نویی پیش از اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر برای حضور در جام ملت‌های  آسیا اظهار داشت: آخرین حرف ما سلامتی و سربلندی مردم ایران است. ان‌شاءالله مشکلات آنها هم برطرف شود. از دوستانی که در کیش خیلی زحمت کشیدند به ویژه محمود پازوکی که از جنس فوتبال است و پورزادی تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: فوتبال مقوله ای است که همه چیز در آن وجود دارد. پس باید از این فرصت استفاده کنیم تا با وجود مشکلات فعلی بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. از تک تک شما خبرنگارانی که امروز اینجا حضور دارید هم‌تشکر می‌کنم. در این مدت خیلی زحمت کشیدید و جزء یاران وفادار تیم ملی بودید. این حمایت را در این یک هفته حس کردیم و از مردم کیش تشکر می‌کنم. اهالی رسانه نیز در این یک سال خیلی حامی بودند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: امیدواریم دعای خیر مردم پشت تیم ملی باشید زیرا این تیم برای مردم است. زمانی من هستم و زمانی یک فرد دیگر. مهم این است ایران و ایرانی هرجا هستند، سربلند و سرفراز باشند و دلشان شاد باشد.

بیشتر بخوانید: درخواست ویژه ستاره تیم ملی از مردم: دعا کنید…

منبع: خبـر ورزشی