افشای لیست خرید نکونام در رسانه ها برخی را به این قضاوت واداشته که از این لیست حتی یک بازیکن هم به اردوی تیم آبی نخواهد آمد و این خرید غیرممکن است، اما جواد نکونام که خود بعد از سال ها بازی در تیم های مطرح خارجی پیراهن استقلال را برتن کرد، بر این عقیده […]

- پشت پرده پیشنهاد جواد نکونام به لژیونرهای مطرح برای حضور در استقلال

افشای لیست خرید نکونام در رسانه ها برخی را به این قضاوت واداشته که از این لیست حتی یک بازیکن هم به اردوی تیم آبی نخواهد آمد و این خرید غیرممکن است، اما جواد نکونام که خود بعد از سال ها بازی در تیم های مطرح خارجی پیراهن استقلال را برتن کرد، بر این عقیده است استقلال تیم بزرگی است و برخی لژیونرها دوست دارند، پیراهن این تیم بزرگ را برتن کنند.

نکته جالب این است که جواد نکونام از این خریدها تنها به دنبال تدوام صدرنشینی در دور برگشت بازی های لیگ برتر نیست. او می خواهد با این خریدها برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. برای رقابت با تیم های عربستانی که می توانند سال آینده ۱۰ بازیکن خارجی برای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و این کار را برای تیم های ایرانی سخت می کند. در حالی که فدراسیون های عربی در حال برداشتن همه محدودیت ها برای باشگاه های خود هستند، در ایران سازمان لیگ تیم ها را محدود کرده و اذعان داشته تنها باید ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه کنند.

نکونام که با استقلال قرارداد سه ساله امضا کرده در صورت جذب دو سه بازیکن بزرگ در تعطیلات زمستانی می تواند این خریدها را در ابتدای فصل آینده تکرار کند و آن وقت است که با یک تیم منجسم برای حضور درفصل آینده لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهد شد. مسابقاتی که قرار است شکل و شمایل جدیدی به خود بگیرد. 

منبع: خبـر ورزشی