به گزارش زیرنویس از خانه ملت ، علیرضا سلیمی ، در جلسه امروز (دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲) صحن مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش سرسام‌آور قیمت گوشت خارج از توان مردم عزیز است؛ آیا می‌دانید با دلار ۵۰ هزار تومانی هر کیلو گوشت حدود ۱۲ دلار و با دلار ۲۸ […]

به گزارش زیرنویس از خانه ملت ، علیرضا سلیمی ، در جلسه امروز (دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲) صحن مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش سرسام‌آور قیمت گوشت خارج از توان مردم عزیز است؛ آیا می‌دانید با دلار ۵۰ هزار تومانی هر کیلو گوشت حدود ۱۲ دلار و با دلار ۲۸ هزار تومانی حدود ۲۱ دلار برای آنها تمام می‌شود؟ آقای وزیر لطفاً تدبیر لازم را بفرمایید.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر نیرو اظهار کرد: تعدادی از روستاهای ما همین الان دارای تنش آبی هستند و اگر امروز اقدام نکنید در فصول تابستان و بهار با مشکل جدی مواجه می‌شویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه «واردات خودرو قانون مجلس است اما متأسفانه این قانون در پیچ و خم امور و بروکراسی اداری گرد و خاک می‌خورد»، در تذکری از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست تا هر چه سریع‌تر برای اجرای این قانون اقدام کند.

سلیمی در پایان در تذکر دیگری تاکید کرد: بر اساس قانون افزایش دریافتی‌ها باید مطابق نرخ تورم باشد؛ دولت محترم و مجلس گران‌قدر این مورد را در مصوبات آتی مجلس مورد نظر قرار دهند.

 

منبع خبر: رکنـا