به گزارش زیرنویس، روز گذشته با شهادت هانی المصدر، بازیکن سابق فوتبال و مربی تیم المپیک فلسطین بر اثر اصابت ترکش، جامعه ورزش با خبر تلخ جدیدی از خواب بیدار شد. موشکی که توسط هواپیماهای اشغالگر نزدیک خانه وی در روستای المصدر در استان مرکزی نوار غزه پرتاب شد باعث شهادت وی شد. این سرمربی […]

به گزارش زیرنویس، روز گذشته با شهادت هانی المصدر، بازیکن سابق فوتبال و مربی تیم المپیک فلسطین بر اثر اصابت ترکش، جامعه ورزش با خبر تلخ جدیدی از خواب بیدار شد. موشکی که توسط هواپیماهای اشغالگر نزدیک خانه وی در روستای المصدر در استان مرکزی نوار غزه پرتاب شد باعث شهادت وی شد.

این سرمربی ۴۲ ساله به‌عنوان بازیکن و مربی تأثیر برجسته‌ای در فوتبال فلسطین گذاشت و از دست دادن او درد بزرگی در قلب خانواده و هوادارانش به جای گذاشت.

این هافبک صاحب پاس‌های جادویی، رهبری و شخصیت مثبت و با اخلاق بالا بود. او کار خود را از رده‌های باشگاه المغازی آغاز کرد و سپس تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۱۸ در جمع باشگاه غزه حضور داشت.

او در سال ۲۰۲۱، المصدر به عنوان مربی به تیم المپیک فلسطین پیوست. او در مسابقات بسیاری از جمله مسابقات انتخابی آسیا ۲۰۲۱ در اردن، ۲۰۲۳ در بحرین، مسابقات قهرمانی غرب آسیا ۲۰۲۳ در عراق، بازی‌های عربی ۲۰۲۳ الجزایر و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ چین شرکت کرد.

از ۱۶ مهرماه تاکنون حدود ۸۸ بازیکن زن و مرد از رشته‌های مختلف ورزشی تیمی و انفرادی به شهادت رسیده‌اند و جامعه ورزشی فلسطین در سوگ نشسته است.

منبع: ورزش سه

منبع خبر: رکنـا