به گزارش خبرنگار زیرنویس، فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور با خداقوت و خیر مقدم به حاضران با تسلیت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای مراسم راسک و تسلیت شهادت مردم در حادثه تروریستی کرمان به وسیله منفور ترین آدم های روی زمین اظهار […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس، فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور با خداقوت و خیر مقدم به حاضران با تسلیت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای مراسم راسک و تسلیت شهادت مردم در حادثه تروریستی کرمان به وسیله منفور ترین آدم های روی زمین اظهار داشت: خدا را شاکرم در جمع شما خوبان، سختکوشان و حاملان سلامت و امنیت برای مردم و کسانی که روز و شب به صورت سخت کوشانه ، برای تحقق ایمنی و آسایش و آرامش مردم تلاش می کنند حضور دارم.

سردار رادان با بیان اینکه هرگار در کنار همکارانم در پلیس راهور قرار می گیریم مسائل به سمت ترافیک و جاده، ایمنی و حوادث جهت پیئت می کند، تصریح کرد: امروزه موضوع ترافیک در حوزه‌هایی که مردم با آن سرو کار دارند یکی از  پر اهمیت حوزه ها برای مردم شناخته شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حمل و نقل و ترافیک زیر ساخت همه زیر ساخت هاست و باید حساب و کتاب آن در  این حوزه ترافیک متفاوت باشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به اینکه حمل و نقل و ترافیک یکی از ملزومات و واجبات مردم است و در کنار آن هم با مشکلاتی روبرو شده ایم و لازم است تا همه نهادها و دستگاه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند و برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

سردار رادان گفت: متاسفانه با تمام تلاش هایی که انجام شده نتوانسته ایم در حوزه ترافیک نتایج مطلوبی را مشاهده کنیم بر همین اساس در این حوزه لزوم ایجاد بستر مناسب در درجه اول قرار داشته است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: روانتر کردن حمل و نقل و ترافیک می‌تواند سخت و  آسان باشد، سخت از این لحاظ که پیاده سازی این طرح نیازمند هزینه مادی و معنوی است اما آسان آن از این جهت است که هیچ فرمول پیچیده ای وجود ندارد چراکه نتیجتا نسخه ها آماده شده و باید به سمت مطلوبی که حق مردم و برای مردم است و نیاز و شأن مردم است حرکت کند.

سردار رادان در ادامه به توفیقات پلیس راهور اشاره و تصریح کرد: پلیس راهور باید در حوزه هوشمندی پیشرفت بیشتری داشته باشد؛  ترسیم کروکی در این دوره توانست جلوی تخلف و صحنه‌سازی را بگیرد و تحلیل داده ها توسط راهور هم پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه ما باید در حوزه کاهش تلفات به سهم ۱۲ درصدی تصادف برسیم اما قوانین بازدارنده نیست و دولت باید کمک کند اعلام کرد: کاهش تلفات، هوشمندی و تسهیلگری خدمات به مردم مهمترین برنامه سردار حسینی در پلیس راهور است.

فرمانده انتظامی راهور خطاب به سردار حسینی گفت: رسیدگی به معیشت، منزلت، شأن و شخصیت همکاران یکی از کارهای ویژه شماست،  همچنین ایجاد تعامل سازنده با ادارات و دستگاه های مشترک با ما و استفاده بهینه از ظرفیت رسانه را در برنامه داشته باشید.

رادان در انتها برای سردار حسینی به عنوان رئیس پلیس راهور فراجا آرزوی موفقیت کرده و در کنار آن نیز برای سردار هادیان فر آرزوی سعادت نموده و افزود: قرار  بر این بود تا سردار هادیان فر فرماندهی قرارگاه تحلیل داده‌ها را به عهده بگیرد اما در بین راه وزیر محترم راه تماس گرفته و خواستند که سردار هادیان فر در آنجا منشأ خیر باشد،در همین میان ما نیز از سهم ۳۸ درصدی خود در حوزه راه و پلیساستفاده کرده و گفتیم از این طریق ارتباط تنگاتنگ تری را با وزارت راه برقرار خواهیم کرد.

منبع خبر: رکنـا