یحیی گل‌محمدی اعلام کرده حاضر نیست در پرسپولیس به کار ادامه دهد و از آنجایی که تا نیم فصل کار کرده خواهان دریافت ۵۰ درصد از حق و حقوقش است اما باشگاه معتقد است، گل‌محمدی به همان ۳۰ درصد دریافتی باید کفایت کند چون از سمت خود استعفا کرده است. اکنون بر سر همین موضوع […]

یحیی گل محمدی. پرسپولیس - پرونده دعوای گل‌محمدی و پرسپولیس؛ برنده چه کسی است؟

یحیی گل‌محمدی اعلام کرده حاضر نیست در پرسپولیس به کار ادامه دهد و از آنجایی که تا نیم فصل کار کرده خواهان دریافت ۵۰ درصد از حق و حقوقش است اما باشگاه معتقد است، گل‌محمدی به همان ۳۰ درصد دریافتی باید کفایت کند چون از سمت خود استعفا کرده است.

اکنون بر سر همین موضوع بین یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس اختلاف به وجود آمده و ممکن است طرفین با ناراحتی از هم جدا شوند و در نهایت کار به کمیته تعیین وضعیت بکشد.

اگر استعفای یحیی گل‌محمدی به صورت پیامکی انجام شده باشد یا  این مربی در رسانه‌ها استعفای خود را طرح کرده باشد در آن صورت باید برای جدایی از باشگاه پرسپولیس به تفاهم برسد و شکایت این مربی به کمیته وضعیت راه به جایی نخواهد برد. در غیر این صورت یحیی گل‌محمدی می‌تواند با طرح شکایت در کمیته وضعیت، خواسته های مالی اش را از باشگاه مکتوب و تقاضای رسیدگی کند.

با این حال خیلی‌ها بر این عقیده اند که این جدایی باید در سایه تفاهم صورت گیرد، چون یحیی گل‌محمدی و تیم پرسپولیس روزهای خاطره‌انگیزی با هم داشتند و از سویی ممکن است این مربی بار دیگر به راس کادرفنی تیم برگردد. 

منبع: خبـر ورزشی