به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روزنامه گاردین نوشت: باشگاه سائوپائولو در بیانیه‌ای اعلام کرد که دوریوال جونیور از سرمربیگری این تیم برای هدایت تیم ملی برزیل استعفا داده است. دوریوال پیش از پیوستن به سائوپائولو، تیم فلامینگو را به عنوان قهرمانی کوپا لیبرتادورس و جام برزیل در سال ۲۰۲۲ رساند. پس از […]

فوتبال برزیل .سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بریل - سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روزنامه گاردین نوشت: باشگاه سائوپائولو در بیانیه‌ای اعلام کرد که دوریوال جونیور از سرمربیگری این تیم برای هدایت تیم ملی برزیل استعفا داده است.

دوریوال پیش از پیوستن به سائوپائولو، تیم فلامینگو را به عنوان قهرمانی کوپا لیبرتادورس و جام برزیل در سال ۲۰۲۲ رساند. پس از آنکه فدراسیون فوتبال برزیل در جذب کارلو آنجلوتی موفق نبود در گزینه بعدی به سراغ دوریوال ۶۱ ساله رفت. هفته گذشته فرناندو دینیز از هدایت تیم ملی فوتبال برزیل برکنار شد تا سرمربی جدیدی را برای سلسائو انتخاب کند.

پیش از آن، تیته در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پس از شکست تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی در ضربات پنالتی، از سمت خود کنار رفت تا دینیز به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده بگیرد. برزیل زیر نظر دینیز در مقدماتی جام جهانی در سه دیدار متوالی به اروگوئه، کلمبیا و آرژانتین بازی را واگذار کرد.

نخستین بازی برزیل با هدایت دوریوال در ومبلی در بازی دوستانه مقابل انگلیس در بیست و سوم مارس برگزار می‌شود. او همچنین مربیگری تیم‌های اتلتیکو مینیرو، اتلتیکو پارانانسه، اینترناسیونال، واسکو داگاما، فلومیننسه و پالمیراس را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا