اولین ضربه به تروریست‌های راسک وارد شد +بیانیه وزارت اطلاعات
اولین ضربه به تروریست‌های راسک وارد شد +بیانیه وزارت اطلاعات

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال عملیات مشترک اداره کل اطلاعات، قرارگاه قدس جنوب شرق و فرماندهی فراجای سیستان و بلوچستان، امروز محل اختفای شرور متواری اکرم ناروئی در محدوده روستای بهشت آباد از توابع شهرستان بمپور شناسایی و در درگیری و تبادل آتش دوطرفه، به درک واصل […]

تروریست‌های راسک.وزارت اطلاعات - اولین ضربه به تروریست‌های راسک وارد شد +بیانیه وزارت اطلاعات

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

به دنبال عملیات مشترک اداره کل اطلاعات، قرارگاه قدس جنوب شرق و فرماندهی فراجای سیستان و بلوچستان، امروز محل اختفای شرور متواری اکرم ناروئی در محدوده روستای بهشت آباد از توابع شهرستان بمپور شناسایی و در درگیری و تبادل آتش دوطرفه، به درک واصل شد.

 یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی جنوب شرق کشور به نام «اکرم ناروئی» در درگیری مسلحانه با نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی در منطقه‌ی بمپور استان سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید.

این شرور مسلح که سوابق متعدد شرارت مسلحانه و نقش بسزائی در تامین تسلیحات و پشتیبانی از تیم‌های عملیاتی و نقل و انتقال تروریست‌های تکفیری منطقه را دارا بود، در حمله اخیر به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و نیز در ترور ۲ نفر از پرسنل فراجا در بهمن ماه سال گذشته، نقش‌های خائنانه‌ای علیه امنیت و حافظان امنیت کشور ایفا نموده بود.

نامبرده علیرغم تغییر مکرر محل اختفای خود و رعایت شدید ملاحظات حفاظتی، با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان شناسایی و آخرین محل اختفای او با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی فراجای استان به محاصره در آمد.

پس از اقدام برای دستگیری این تروریست باسابقه، وی با مقاومت مسلحانه و تیراندازی به سوی ماموران، قصد گریز از محاصره را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع نیرو‌های حافظ امنیت کشور، این شرور مسلح به هلاکت رسید و دیگر تروریست همراه وی بازداشت شد.

 اکرم ناروئی از عناصر اصلی تأمین کننده تجهیزات و پشتیبانی تیم تروریستی حادثه مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک بود که در آن حادثه ۱۱ نفر شهید و ۸ نفر مجروح شدند.

منبع: اطلاعات انلاین