از پرسپولیس امتیاز کم کردند تا قهرمان نشود/ از هواداران فهیم استقلال عذرخواهی می‌کنم/ آقایان اینجا پادگان نیست!
از پرسپولیس امتیاز کم کردند تا قهرمان نشود/ از هواداران فهیم استقلال عذرخواهی می‌کنم/ آقایان اینجا پادگان نیست!

علی دایی ۷ سال قبل پیرامون پرسپولیس و فضای حاکم بر استادیوم‌ها حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.

علی دایی اسطوره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی، هجدهم دی سال ۱۳۹۵ هنگامی که هدایت نفت تهران را بر عهده داشت، پس از تقابل این تیم مقابل استقلال و اتفاقاتی که در خلال برگزاری بازی روی سکوها به وقوع پیوست، حرف‌های بسیار تندی را بر زبان آورد و گفت: اخیرا فدراسیون یک دستگاه درآمدزایی فحش‌شمار نصب کرده و روش کار هم این گونه است که من، بازیکنان و مربیانم در طول مسابقه هر چقدر فحش بشنویم نباید کوچک‌ترین واکنشی نشان بدهیم ولی به محض این‌که واکنش داشته باشیم ما را جریمه نقدی سنگین می‌کنند! برانکو ایوانکوویچ با اولین اعتراض به کمیته انضباطی احضار می‌شود و معلوم نیست آزادی بیان در فوتبال کجا رفته است! آقایان این‌جا فوتبال است نه پادگان! من از همه هواداران فهیم استقلال عذرخواهی می‌کنم ولی آن‌هایی که روی سکوها فحش دادند، این الفاظ نوش جان خودشان.

شهریار در ادامه پیرامون اتفاقات حاشیه‌ای رخ‌داده در فوتبال ایران هم به نکته جالبی اشاره کرد و ادامه داد: چند سال قبل پرسپولیس با من داشت قهرمان می‌شد اما ناگهان از این تیم امتیاز کم کردند و شرایط عوض شد! اگر آن حکم را به فیفا نشان می‌دادیم از ما تست عقل می‌گرفتند! واقعا چرا آن حکم برگردانده نشد تا حق پرسپولیس و هوادارانش داده شود؟

زیرنویس‌گردی| علی دایی: از پرسپولیس امتیاز کم کردند تا قهرمان نشود/ از هواداران فهیم استقلال عذرخواهی می‌کنم/ آقایان اینجا پادگان نیست!

منبع: خبـر ورزشی