گل‌محمدی دل‌چرکین از یک رفتار؛ یحیی کی و کجا تصمیم به جدایی گرفت؟
گل‌محمدی دل‌چرکین از یک رفتار؛ یحیی کی و کجا تصمیم به جدایی گرفت؟

یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس در نهایت و بعد از کش و قوس فراوان فسخ قرارداد را نهایی کردند.

 

کمتر کسی تصور می‌کرد یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با مس رفسنجان تصمیم به جدایی از تیم بگیرد و در نهایت تصمیم خود را عملی کند. اما این‌بار استعفای یحیی گل‌محمدی با استعفاهای قبلی فرق داشت و در نهایت تصمیم خود را عملی کرد.

رضا درویش بعد از مواجهه اولیه خطاب به خبرنگاران گفته بود مشکل یحیی گل‌محمدی برای ادامه کار در تیم پرسپولیس فنی و مالی نیست و او از برخی از اتفاقات خسته شده و می‌خواهد اردوی تیم را ترک کند. رضا درویش در ادامه گفت که یحیی گل‌محمدی حال و احوال مساعدی ندارد اما گل‌محمدی این ادعا را تکذیب کرد و گفت از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد و دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس این است که به حل مشکلات موجود در تیم امیدوار نیست.

اما جالب است بدانید اتفاقات دیدار با مس رفسنجان موجب این نشد که یحیی گل‌محمدی تصمیم بگیرد از سمت خود استعفا دهد. یحیی گل‌محمدی زمانی تصمیم به استعفا گرفت که در پایان بازی با صنعت نفت تماشاگران تیم پرسپولیس بازیکنان را بی‌غیرت خواندند و به سمت بازیکنان بطری آب پرت کردند. یحیی گل‌محمدی در پایان بازی به کنار زمین آمد و با تماشاگران چشم در چشم شد و سه قهرمانی تیم در فصل گذشته را به آن‌ها یادآور شد اما باز هم تماشاگران به سمت بازیکنان و حتی یحیی گل‌محمدی بطری آب پرتاب کردند و این جا بود که سرمربی تیم پرسپولیس تصمیم گرفت در پایان دور رفت از سمت خود استعفا دهد و تصمیم خود را عملی کرد.

این مطلب را هم بخوانید: برانکو به باشگاه پرسپولیس اوکی داد/ تنها مشکل برای بازگشت مربی کروات به ایران چیست؟

منبع: خبـر ورزشی