جدایی گل‌محمدی بدترین اتفاق برای پرسپولیس بود/ روز‌های خوب با برانکو از یادمان نرفته است
جدایی گل‌محمدی بدترین اتفاق برای پرسپولیس بود/ روز‌های خوب با برانکو از یادمان نرفته است

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی گل‌محمدی از سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

 

به گزارش زیرنویس، بهادر عبدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی یحیی گل محمدی از سرمربیگری سرخپوشان اظهار کرد:  به نظرم جدایی گل محمدی بدترین اتفاق و سناریو برای پرسپولیس  بود، چون در این ۴، ۵ سال در پرسپولیس نشان داده بود که چقدر مربی قوی است و در کسب جام‌های قهرمانی و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با اختلاف بهترین مربی ایرانی لیگ بود. تعداد برد‌های دربی و رساندن پرسپولیس به فینال آسیا بدون بازیکن مطرح یک کارنامه ابدی برای گل محمدی بر جای گذاشت.

یکی از ترکش ها به گل محمدی اصابت کرد

او افزود: من به روحیات گل محمدی آشنا هستم و فکر می‌کنم او یکی از پرسپولیسی‌ترین بازیکنانی بود که در این تیم بازی می‌کرد و مربیگری کرده است و جزو ۳ نفری هست که به سرخپوشان علاقه زیادی دارد. حالا چه اتفاقی در لیگ امسال افتاد که  گل محمدی نتوانست دوام بیاورد و تلاش خود را کرد و بار‌ها استعفا داد تا شرایط را بهتر کند، اما آن قدر شرایط فوتبال ما در بیرون از زمین افتضاح بود که یکی از ترکش هایش به یحیی اصابت کرد.

پرسپولیس از نظر تعداد بازیکن باکیفیت در رتبه ۵ قرار دارد

عبدی گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس را کنار نفرات استقلال و سپاهان بگذارید متوجه می‌شوید و فارغ از کل کل‌هایی  که بین هواداران در فضای مجازی است هر کسی که بخواهد وجدان خود را وسط بگذارد متوجه می‌شود که  پرسپولیس از نظرتعداد بازیکن  باکیفیت در رتبه ۴، ۵ تیم‌های بالای جدول است. خط حمله دیگر تیم‌ها را نگاه کنید و شهاب زاهدی تنها یک نیم فصل را گذراند و نبیل باهویی مهاجم خارجی هم کیفیت لازم را نداشت.

نبود بازیکن با کیفیت خیلی گل محمدی را اذیت کرد

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: در این وضعیت بی بازیکنی هم مرتضی پورعلی گنجی که ستون خط دفاعی پرسپولیس بود رباط صلیبی اش پاره شد و نیم فصل را از دست داد. یاسین سلمانی هم جزو استعداد‌های این فصل پرسپولیس بود که آن هم همانند پورعلی گنجی رباط پاره کرد. بازیکنانی همانند آل کثیر، رضا اسدی، رامین رضاییان از دست رفتند. به نظرم گل محمدی سخت‌ترین سال مربیگری خود را از لحاظ تعداد بازیکن باکیفیت داشت و این موضوع خیلی اذیتش کرد. من از جدایی گل محمدی خیلی  ناراحت شدم و فارغ از نتیجه و فوتبال و اختلاف ۲ امتیازی که با صدر جدول داریم.

افتخار آفرینی گل محمدی را هیچ وقت فراموش نمی کنم

عبدی بیان کرد: فاصله امتیازی در بالای  جدول به صورتی است که در اولین هفته در نیم فصل دوم، جایگاه تیم  صدرنشین می‌تواند عوض شود. من آرزوی موفقیت برای گل محمدی می‌کنم و به جز خوبی و انرژی مثبت و کار‌های بزرگی که برای هواداران پرسپولیس در این چند سال کرد هیچ چیزی یادم نیست و تنها مسئله‌ای که فراموش نمی‌کنم این است که پشت سرهم افتخار آفرینی کرد. شاید هواداران از نتایج پرسپولیس ناراحت بودند، اما همه جای دنیا به این صورت است که سرمربی سیبل عدم نتیجه است. فوروارد هم ۱۰ موقعیت گلزنی را از دست بدهد باز هم مربی را مقصر می‌دانند و این اتفاق هم برای گل محمدی رخ داد. قلبا و شخصا بابت این اتفاق ناراحت شدم.

درویش می خواهد آرامش به تیم پرسپولیس ترزیق کند

او درباره اینکه تناقض  در اظهارات درویش در مورد دلایل استعفای سرمربی تیم  وجود دارد، گفت: به هر حال درویش مدیرعامل باشگاه هست و او هم به نوبه خود دارد تلاشش را می‌کند و همیشه بهتر این است که جو را آرام کرده تا اینکه متشنج کنیم  و در درگیری و تشنج هیچ وقت خروجی خوبی به دست نمی‌آید. درویش هم می‌خواهد آرامش را به تیمش ترزیق کند و امیدوارم یک فضای دوستانه به وجود آورد. من سن زیادی ندارم، اما ۲۲ سال است که درگیر فوتبال هستم چه برسد به درویش و گل محمدی که سالیان سال در فوتبال حضور دارند. به نظرم آن قدر دنیای فوتبال کوچک است که افراد باز هم بهم برخورد می‌کنند. به نظرم در زمان جدایی هم باید خوبی‌ها حفظ شود و درباره اتفاقات بد صحبت نشود.

شک نکنید گل محمدی دیر یا زود دوباره سرمربی پرسپولیس می شود

عبدی تصریح کرد: خیلی خوشحال کننده است که گل محمدی گفته خسته نیستم و امیدوارم برود و با یک انرژی خوب برگردد. شما شک نکنید که دیر یا زود گل محمدی را به عنوان سرمربی پرسپولیس می‌بینید و غیر ازاین کسی فکر نمی‌کند. امیدوارم شیوه  جدایی به صورتی باشد که امکان برگشت وجود داشته باشد. به نظرم یحیی پرافتخارترین مربی کشورمان در لیگ است و باید به صورتی از پرسپولیس جدا شود که سال‌های بعد هم بتواند در این تیم مربیگری کند. امیدوارم درویش یک مربی خوب بیاورد و یک تصمیم خوب بگیرد که هم به نفع باشگاه پرسپولیس  و هم به نفع مربی باشد. به هر حال زمانی که بهترین مربی کشورمان بخواهد از پرسپولیس برود کار باشگاه برای جذب مربی جدید سخت می‌شود. معتقدم یک تصمیم خوب می‌تواند دوباره پرسپولیس را به کورس قهرمانی برگرداند.

مطمئن باشید مدیران پرسپولیس بهترین تصمیم را می گیرند

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه به نظرش بهترین گزینه برای هدایت سرخپوشان چه کسی است، گفت: به نظرم اجازه بدهیم باشگاه کار خود را کند، چون من در مجموعه پرسپولیس هستم و به عنوان مربی تیم امید فعالیت می‌کنم. البته ارتباط با تیم بزرگسالان دارم، اما از جزییات خبر ندارم و اینکه سیاست باشگاه چه چیزی  هست. مطمئن باشید مدیران باشگاه بهترین تصمیم برای تیم می‌گیرند و امیدوارم این تصمیم به نفع باشگاه باشد.

عبدی درباره اینکه بازگشت برانکو را چطور می‌بینید، گفت: لزومی ندارد تا درباره برانکو صحبت کنم و کار‌هایی که برای باشگاه پرسپولیس کرده است را بازگو کنم.   او هم مثل یحیی گل محمدی، علی دایی و علی پروین در تاریخ باشگاه ابدی است و یک نفر از تماشاگران نیست که یاد روز‌های خوب پرسپولیس در دوران برانکو نیفتد. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به نفع هواداران باشد.

باشگاه خبرنگاران