قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی روز گذشته انجام شد که طی آن مشخص شد تیم نفت و گاز گچساران که در لیگ دسته اول رقابت‌ها حضور دارد باید به مصاف پرسپولیس در تهران برود. بر همین اساس پیروز قربانی سرمربی تیم نفت و گاز گچساران درخصوص رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: طبیعتا […]

- پرسپولیسی‌ها از قرعه خوشحالند چون این تیم را نمی‌شناسند/ ادا در نمی‌آوریم!

قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی روز گذشته انجام شد که طی آن مشخص شد تیم نفت و گاز گچساران که در لیگ دسته اول رقابت‌ها حضور دارد باید به مصاف پرسپولیس در تهران برود.

بر همین اساس پیروز قربانی سرمربی تیم نفت و گاز گچساران درخصوص رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: طبیعتا بچه‌های ما هم با احترام به تیم خوب پرسپولیس می‌توانند از این فرصت بهره لازم را ببرند. این اطمینان را می‌دهم که حریف آسانی برای پرسپولیسی‌ها نخواهیم بود.

او در ادامه به روزنامه فرهیختگان گفت: شاید خیلی از پرسپولیسی‌ها بازی تیم ما را ندیده باشند. ما فوتبال بازی می‌کنیم و ادای فوتبال بازی کردن را درنمی‌آوریم. من به نتیجه کاری ندارم، ضمن این‌که پرسپولیس هم تیم بزرگی به شمار رفته و بازیکنان باکیفیت و خوبی دارد اما این بهترین عرصه برای بچه‌های ماست تا بتوانند خودشان را به فوتبال ایران نشان بدهند.

این مطلب را هم ببینید: واکنش معنادار برانکو به تمدید قرارداد با عمان/ سرمربی کروات برای بازگشت به پرسپولیس سیگنال فرستاد؟

منبع: خبـر ورزشی