۲زن پس از شناسایی پیرمرد ثروتمند در فضای مجازی، در نقش پرستار قدم به خانه او گذاشتند و نقشه هولناکی را که در سر داشتند عملی کردند. به گزارش همشهری، چند روزی بود که ساکنان‌ یکی از خیابان‌های مهرشهر کرج، متوجه بوی شدید تعفن شده بودند که از خانه ویلایی یکی از همسایه‌ها به مشام […]

۲زن پس از شناسایی پیرمرد ثروتمند در فضای مجازی، در نقش پرستار قدم به خانه او گذاشتند و نقشه هولناکی را که در سر داشتند عملی کردند.

به گزارش همشهری، چند روزی بود که ساکنان‌ یکی از خیابان‌های مهرشهر کرج، متوجه بوی شدید تعفن شده بودند که از خانه ویلایی یکی از همسایه‌ها به مشام می‌رسید. خانه موردنظر متعلق به پیرمردی بود که از وقتی اعضای خانواده‌اش به خارج از کشور مهاجرت کرده بودند، تنها زندگی می‌کرد. آنها با پلیس تماس گرفتند و وقتی مأموران با هماهنگی قضایی وارد خانه ویلایی شدند، جسد پیرمرد تنها را دیدند که چندین روز از مرگ او می‌گذشت. شواهد اولیه از وقوع جنایت حکایت داشت. پیرمرد تنها خفه شده بود و به ‌نظر می‌رسید اموال باارزشی از خانه او سرقت شده است. با شروع تحقیقات پلیس، تیمی از کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که مقتول ۷۹ساله از مدت‌ها قبل تنها زندگی می‌کرد و اعضای خانواده‌اش در خارج از کشور به سر می‌برند اما اخیرا همسایه‌ها متوجه ۲زن شده بودند که به خانه او رفت‌وآمد داشتند. با این اطلاعات، تحقیقات پلیس روی شناسایی ۲زن مرموز متمرکز و معلوم شد که این دو زن به‌عنوان پرستار به خانه مقتول می‌رفتند تا از او مراقبت کنند و کارهای خانه‌اش را انجام دهند.

از آنجا که احتمال می‌رفت جنایت از سوی این دو زن صورت گرفته باشد، تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شد. مدتی بعد کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد متهمان در یکی از استان‌های اطراف تهران زندگی می‌کنند. با شناسایی محل زندگی این دو زن، کارآگاهان راهی آنجا شدند و متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. هر دو زن جوان به اداره آگاهی منتقل شدند و هر چند تلاش می‌کردند خود را بی‌گناه جلوه دهند اما شواهدی که علیه آنها به‌دست آمده بود، انکار ناپذیر بود. در این شرایط متهمان به قتل پیرمرد تنها اعتراف کردند و گفتند که با وی از طریق فضای مجازی آشنا شده بودند. یکی از آنها توضیح داد: «وقتی متوجه شدیم پیرمرد تنها زندگی می‌کند و اعضای خانواده‌اش در خارج از کشور هستند، خودمان را پرستار سالمند جا زدیم و به او گفتیم می‌توانیم برای مراقبت از وی و انجام کارهای خانه، به ویلایش برویم. او هم قبول کرد و چند باری که به آنجا رفتیم، متوجه شدیم که او مقدار زیادی ارز در خانه نگه داری می‌کند. برای همین نقشه قتلش را کشیدیم تا اموالش را سرقت کنیم. یک روز که به خانه او رفته بودیم، با ریختن داروی خواب آور در نوشیدنی، او را بیهوش و سپس خفه‌اش کردیم و اموالش را دزدیدیم.»

 به‌ گفته سرهنگ حکمت الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، متهمان پس از اعتراف به جنایت با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.