به گزارش زیرنویس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی عملیات دیروز را سخت‌ترین روز ارتش اشغالگر اسراییل از آغاز جنگ غزه تاکنون برآورده کردند. بنابر اعلام منابع صهیونیستی در عملیات دیروز ۹ افسر و نظامی صهیونیست در دو حمله جداگانه گروه‌های مقاومت در غزه به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر نیز زخمی شده‌اند. بر اساس این گزارش در […]

به گزارش زیرنویس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی عملیات دیروز را سخت‌ترین روز ارتش اشغالگر اسراییل از آغاز جنگ غزه تاکنون برآورده کردند.

بنابر اعلام منابع صهیونیستی در عملیات دیروز ۹ افسر و نظامی صهیونیست در دو حمله جداگانه گروه‌های مقاومت در غزه به هلاکت رسیدند و تعدادی دیگر نیز زخمی شده‌اند. بر اساس این گزارش در یکی از حملات محموله مهمات یک کامیون منفجر شد که به هلاکت و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست منجر شد و در حمله دیگر نیز یک ساختمان در جنوب غزه که نظامیان اسرائیلی در آن مستقر شده بودند منفجر شد.

شبکه ۱۲تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از سکته قلبی «استاو بیشا» افسر صهیونیست خبر داده و مدعی شد که وی بعد از دیدن هلاکت نظامیان تحت امر خود در غزه دچار سکته قلبی شده و جان خود را از دست داد. به نظر می‌رسد این افسر صهیونیست از ترس فاجعه‌ای که در انتظار او و نیروهایش بوده، سکته کرده است، اما نظامیان صهیونیست نزدیک به وی به رسانه‌ها گفته‌اند که او نتوانسته صحنه‌هایی که در غزه دیده است را تحمل کند.

از سوی دیگر گردان‌های القسام شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که تلاش رژیم صهیونیستی برای آزاد سازی یکی از اسرای خود در اردوگاه البریج را با شکست مواجه کرده ‌است. بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیست به منطقه‌ای که تصور می‌کردند یکی از اسرای اسرائیل در آنجا باشد، حمله کردند؛ اما با مقاومت نیروهای فلسطینی مواجه شده و بعد از درگیری با آنها در ماموریت خود شکست خورده و تعدادی از افراد آنها کشته و زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز از کشته شدن چهار تن از نظامیان و افسران صهیونیستی خبر داد که به این ترتیب تعداد تلفات نظامیان دشمن به عدد ۵۱۴ نفر رسید.

منبع: مـهر