تغییرات در پرسپولیس ادامه‌دار خواهد بود
تغییرات در پرسپولیس ادامه‌دار خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در پی جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس حالا وضعیت دستیاران او نامشخص است به‌طوری‌که گفته می‌شود مربی جدید این تیم با دستیاران خودش به پرسپولیس خواهد آمد. در پی همین موضوع ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس که در یک فصل و نیم اخیر همراه با یحیی گل محمدی در پرسپولیس […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در پی جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس حالا وضعیت دستیاران او نامشخص است به‌طوری‌که گفته می‌شود مربی جدید این تیم با دستیاران خودش به پرسپولیس خواهد آمد.

در پی همین موضوع ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس که در یک فصل و نیم اخیر همراه با یحیی گل محمدی در پرسپولیس حضور داشت، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود این شایعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت کرد که او دیگر به جمع پرسپولیسی‌ها بازنمی‌گردد.

از طرف دیگر اوسمار ویرا کمک اول گل محمدی در پرسپولیس که از شرایطش در این تیم ناراضی بود، حالا با تغییر در کادر فنی منتظر این است ببیند آیا مربی جدید خواهان همکاری با او خواهد بود یا اینکه او هم باید با پرسپولیس تسویه حساب کند.

البته باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که دور جدید تمرینات با دستیاران گل محمدی آغاز خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که شرایط تغییر کند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌





منبع: فارس