قدردانی قدیمی از دو عضو کمیسیون عمران و اجتماعی مجلس پس از بازدید از فدراسیون هاکی
قدردانی قدیمی از دو عضو کمیسیون عمران و اجتماعی مجلس پس از بازدید از فدراسیون هاکی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی و محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با حضور در فدراسیون هاکی با بهرام قدیمی رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار قدیمی از حمایت‌های رضایی بابت […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی و محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با حضور در فدراسیون هاکی با بهرام قدیمی رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار قدیمی از حمایت‌های رضایی بابت برگزاری اولین اردوی تیم ملی هاکی چمنی زیر ۲۱ سال آقایان از ۲۱ تا ۲۷ آذر در جهرم قدردانی کرد که با هماهنگی برگزاری اردوی دوم  تیم ملی از ۳ تا ۹ بهمن ماه در همین شهرستان برگزار می‌شود.

با توجه به پتانسیل و علاقمندی بالای استان فارس به ویژه شهرستان جهرم به رشته هاکی، جهرم به عنوان مرکز کمپ تیم‌های ملی هاکی جنوب کشور معرفی شد.

در ادامه بهرام قدیمی از حمایت‌های محمدیاری نیز از تیم ملی هاکی آقایان در مسابقات جام جهانی و رایزنی با وزارت امور خارجه و  سفارت ایران در آفریقای جنوبی که نقش بسزایی در کسب جایگاه سومی تیم در جهان داشت، تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، اسلامی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم و  شعبانپور مدیر مرکز کمپ تیم های ملی هاکی جنوب کشور نیز حضور داشتند.

دومین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان آمادگی جهت مسابقات انتخابی جام جهانی در آکادمی ملی المپیک به پایان رسید.

در اواسط اردوی تیم ملی بانوان نیز حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تمرینات بازیکنان ملی پوش بازدید بعمل آورد.

پایان پیام/





منبع: فارس