وقتی باشگاه استقلال توانست زمینه برای بازگشت رافائل سیلوا را فراهم کند، کادر مدیریتی از آن به عنوان یک پیروزی یاد کردند. در حالیکه رافائل سیلوا از استقلال شکایت کرده و علاوه بر مطالبات معوقه فصل قبل، تمام مبلغ موجود در قرارداد این فصل خود را هم خواسته بود، کادر مدیریتی استقلال توانستند این مدافع […]

استقلال .فوتبال - این بازیکن از استقلال پول می‌گیرد اما زیر بار تست نمی‌رود!

وقتی باشگاه استقلال توانست زمینه برای بازگشت رافائل سیلوا را فراهم کند، کادر مدیریتی از آن به عنوان یک پیروزی یاد کردند. در حالیکه رافائل سیلوا از استقلال شکایت کرده و علاوه بر مطالبات معوقه فصل قبل، تمام مبلغ موجود در قرارداد این فصل خود را هم خواسته بود، کادر مدیریتی استقلال توانستند این مدافع برزیلی را راضی کنند تا به ایران بازگردد و در نیم فصل دوم پیراهن آبی را بر تن کند.

با این روش نه تنها پولی که آنها قرار است بدهند، بی مورد هزینه نمی‌شود بلکه یکی از پرونده‌های شکایت افراد خارجی علیه استقلال در فیفا را هم می‌بندند و به شرایط و استانداردهای لازم جهت دریافت مجوز حرفه‌ای نزدیک‌تر می‌شوند. سیلوا حضورش در استقلال را قطعی کرده اما نکته مهم اینجاست که تا قبل از دریافت کارت بازی خود خیلی بعید است که تن به تست پزشکی بدهد.

این مدافع برزیلی قراردادش را به صورت یکجانبه با استقلال فسخ کرد و با توجه به مفاد موجود در آن توانست حتی علیه باشگاه حکم هم بگیرد اما حالا بدیهی است که برای برگشتن تست پزشکی ندهد چون اگر چنین کاری انجام بدهد و مشخص شود که از استانداردهای سلامت لازم برخوردار نیست، آنگاه استقلال می‌تواند او را به خدمت نگیرد و این بازیکن برای دریافت مطالبات این فصل خود دوباره باید پروسه شکایت به فیفا را طی کند بنابراین ابتدا کرت بازی خودش را دریافت می‌کند و پس از آن به فدراسیون جهانی فوتبال اعلام خواهد کرد که از استقلال شکایت ندارد. البته برخی شایعات نیز حکایت از آن دارد که رافائل بلافاصله پس از حضور در تهران مطالبات فصل قبل خودش را به طور کامل دریافت خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی