درحالی که همه پرسپولیسی ها بعد از جدایی یحیی گل محمدی منتظر رسمی شدن حضور برانکو در پرسپولیس بودند، سرمربی کروات با انتشار پیامی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و اعلام کرد نمی تواند پیشنهاد پرسپولیس را قبول کند. اتفاقی که شوک بدی را به پرسپولیسی ها وارد کرد و آن ها بیشتر از قبل […]

- با این شرایط نمی‌توانم کار کنم!

درحالی که همه پرسپولیسی ها بعد از جدایی یحیی گل محمدی منتظر رسمی شدن حضور برانکو در پرسپولیس بودند، سرمربی کروات با انتشار پیامی پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و اعلام کرد نمی تواند پیشنهاد پرسپولیس را قبول کند. اتفاقی که شوک بدی را به پرسپولیسی ها وارد کرد و آن ها بیشتر از قبل نگران وضعیت تیمشان هستند. هرچند مخالفت همسر برانکو با کار کردن او در ایران یکی از دلایل رد پیشنهاد پرسپولیس توسط برانکو عنوان شد ولی این موضوع تنها دلیل برانکو برای قبول نکردن پیشنهاد پرسپولیس نبود.

داشتن سقف بودجه و بی پولی پرسپولیس باعث شد تا مدیران پرسپولیس در مذاکرات خود با برانکو اعلام کنند نمی توانند در نقل و انتقالات هزینه زیادی انجام دهند. همچنین برانکو برای بازگشت قصد داشت کادر خودش را به ایران بیاورد که به دلیل هزینه بالای فسخ قرارداد با کادرفعلی، مدیران پرسپولیس به او اعلام کردند با همین کادر ادامه دهد.

برانکو تصمیم داشت به پرسپولیس برگردد و برای این اتفاق بی میل نبود. با این حال ظهر سه شنبه بعد از مشورت با نزدیکانش پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد. برانکو در خصوص این تصمیم به نزدیکان خود اعلام کرد، پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و باشگاه از پس هزینه ها برنمی آید. از همین رو قبول پیشنهاد پرسپولیس برای من ریسک بزرگی است و نمی خواهم با این شرایط به پرسپولیس بازگردم.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه پرسپولیس به جواب منفی برانکو/ پیشنهاد وسوسه کننده درویش برای راضی کردن پروفسور

منبع: خبـر ورزشی