در حالی که خبر رسیده سازمان بازرسی پرداخت هر گونه پاداش به افرادی جز بازیکنان و کادر فنی در فدراسیون فوتبال را ممنوع کرده، یک منبع آگاه گفت این قانون شامل موارد قبلی هم می‌شود. پاداش‌های جام جهانی هنوز حاشیه‌ساز است. در جدیدترین خبر پیرامون این موضوع برخی خبرگزاری‌ها اطلاع دادند که سازمان بازرسی طی نامه‌ای […]

- پاداش‌های یک میلیاردی تیم ملی باید برگردانده شود/ ۲ نفر از اعضای هیئت رئیسه اعلام آمادگی کردند

در حالی که خبر رسیده سازمان بازرسی پرداخت هر گونه پاداش به افرادی جز بازیکنان و کادر فنی در فدراسیون فوتبال را ممنوع کرده، یک منبع آگاه گفت این قانون شامل موارد قبلی هم می‌شود.

پاداش‌های جام جهانی هنوز حاشیه‌ساز است. در جدیدترین خبر پیرامون این موضوع برخی خبرگزاری‌ها اطلاع دادند که سازمان بازرسی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال برخی ممنوعیت‌ها در پرداخت پاداش را گوشزد کرده است. یک خبرگزاری در این رابطه نوشت: «سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد، پرداخت پاداش فقط به مربیان و بازیکنان تیم ملی مجاز بوده و برای سایر عوامل تیم ممنوع است.»

این در حالی است که بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی و حضور در این مسابقات، اعلام شد علاوه بر بازیکنان و مربیان برخی از مدیران فعلی فدراسیون هم حواله خودرو دریافت کرده‌اند. همچنین طبق اعلام فدراسیون اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بابت برد تیم ملی مقابل ولز در اقدامی بی‌سابقه نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند! این خبر اعتراض رسانه‌ها، اهالی فوتبال و مردم را به دنبال داشت که می‌گفتند اعضای هیئت رئیسه چه نقشی در برد تیم ملی داشتند که یک میلیارد تومان پاداش می‌گیرند؟ و اگر در پیروزی نقش داشتند پس باید در شکست‌ ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و باخت به آمریکا هم سهمی داشته باشند. البته در آن زمان میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه گفت این پاداش حق ماست.

بر اساس شنیده‌ها، سازمان بازرسی علاوه بر اینکه پرداخت پاداش به افرادی جز بازیکنان و کادر فنی را ممنوع کرده است، به فدراسیون گفته پاداش‌هایی که قبلاً پرداخت شده نیز باید برگردانده شود. منظور همان پاداش‌های ۲۰ هزار دلاری است که هیئت رئیسه فدراسیون دریافت کرده بودند.

طبق این شنیده‌ها دو نفر از اعضای هیئت رئیسه برای بازگرداندن این پول به بیت‌المال اعلام آمادگی کردند ولی سایر نفرات هنوز اقدامی صورت نداده‌اند. سازمان بازرسی به فدراسیون اعلام کرده هر شخصی پول را برنگرداند با پرونده قضایی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کسی حق ندارد برای خودش پاداش بنویسد!/ حکم سازمان بازرسی، ۵ روز مانده به اولین بازی تیم ملی: فقط این دو گروه می‌توانند پاداش بگیرند

منبع: خبـر ورزشی