نام ۷ بازیکن در فهرست خروجی استقلال خوزستان
نام ۷ بازیکن در فهرست خروجی استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، استقلال خوزستان ۸امتیازی آخرین تیم جدول لیگ برتر است که در نیم فصل دوم برای بقا تلاش خواهد کرد. این باشگاه نام ۷ بازیکن خود را در فهرست خروجی قرار داده است. رحیم زهیوی، عقیل کعبی، محمد سلطانی مهر، آرش مهری بابادی، ابوالفضل طاهری نژاد، رضا دهقانی و شهرام سالاری […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، استقلال خوزستان ۸امتیازی آخرین تیم جدول لیگ برتر است که در نیم فصل دوم برای بقا تلاش خواهد کرد. این باشگاه نام ۷ بازیکن خود را در فهرست خروجی قرار داده است. رحیم زهیوی، عقیل کعبی، محمد سلطانی مهر، آرش مهری بابادی، ابوالفضل طاهری نژاد، رضا دهقانی و شهرام سالاری بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم از استقلال خوزستان جدا خواهند شد. البته سالاری به دلیل مصدومیت مجبور به ترک تیم استقلال خوزستان شده است.

از سویی دیگر این باشگاه می تواند در نیم فصل دوم حداقل ۶ بازیکن را جذب کند و دو سهمیه آزاد هم دارد به این ترتیب استقلال خوزستان مجاز به جذب ۸ بازیکن است.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان هم در نیم فصل دوم به کارش با این تیم ادامه خواهد داد اما به احتمال زیاد امیرحسین پیروانی دستیار پورموسوی به دلایل شخصی از استقلال خوزستان جدا خواهد شد.

استقلال خوزستان از شنبه آینده اردویی ۱۰ روزه در اندیمشک برگزار می کند و  احتمال دارد یک اردو هم خارج از استان خوزستان داشته باشد.

پایان پیام/





منبع: فارس