جدایی گل محمدی در بهترین زمان صورت گرفت/ مدیریت اصلی ترین مشکل پرسپولیس بوده است
جدایی گل محمدی در بهترین زمان صورت گرفت/ مدیریت اصلی ترین مشکل پرسپولیس بوده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم گل محمدی در بهترین زمان ممکن از پرسپولیس جدا شد.

 

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی گل محمدی از سرخپوشان اظهار کرد: به نظرم گل محمدی در بهترین زمان ممکن از پرسپولیس جدا شد. با توجه به فشار‌هایی که روی گل محمدی بود و پرسپولیس ۳ جام با یحیی به دست آورد، اگر یک مربی ایرانی بخواهد جای یحیی قرار بگیرد باید خیلی خوب نتیجه بگیرد و نتیجه می‌تواند به مربی جدید کمک کند و اگر نتیجه نگیرد مطمئنا در حاشیه خواهد رفت و باشگاه مجبور می‌شود دوباره گزینه‌ای مثل گل محمدی بیاورد.

او افزود: به هر حال اکنون حضور مربی خارجی می‌تواند کمک کند که حواشی کمتر شود، اما با آن هزینه‌های سرسام آوری که برای یک مربی خارجی هست و پرسپولیس نتوانسته هنوز به تعهدات گذشته خود در قبال بازیکنان انجام بدهد این کار را سخت می‌کند. اگر پرسپولیس می‌خواهد نتیجه خوبی بگیرد باید مدیریت باشگاه سریع تصمیم درستی بگیرد و شرایطی را فراهم کند که گزینه جایگزین گل محمدی سریعا کار خود را شروع کند به دلیل اینکه سرخپوشان جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارند و تازه نیم فصل اول تمام شده و فاصله شان با صدرنشین زیاد نیست و می‌توانند جبران کنند.

کلهر درباره اینکه برانکو گزینه مناسبی برای پرسپولیس است، گفت: به نظرم برانکو بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است. البته اعتقاد دارم که مربی ایرانی همیشه مظلوم واقع می‌شود، اما در حال حاضر مردم برانکو را قبول دارند و مطمئنا فضای حاشیه‌ای پرسپولیس با آمدن برانکو کمتر می‌شود. مدیران و هواداران قابل احترام هستند و همان حمایتی که از گزینه‌های خارجی می‌کنند از گزینه‌های داخلی هم حمایت کنند، چون یکی از معضلات فوتبال ما است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس باید هر چه سریعتر سرمربی جدید را انتخاب کند به خاطر اینکه مربی جدید باید با شرایط تیم سازگار شود.

او درباره اظهارات متناقض درویش در مورد دلایل جدایی گل محمدی بیان کرد: فوتبال به روز شده است و اگر به تعهدات خود عمل نکنید مخصوصا مربیان خارجی که بند‌های قراردادشان را باشگاه انجام ندهد تیم را رها می‌کنند و می‌روند. این اتفاق افتاده است و دستیار برانکو و کالدرون همه پول خود را گرفتند و رفتند. من فکر می‌کنم گل محمدی مظلوم واقع شد. با توجه به اینکه او بهترین نتایج را گرفت، اما باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد. مدیریت  اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده و رفع و رجوع هم نشده است و در مسائل فنی هم حواشی زیادی را ایجاد کرد.

کلهر درباره اینکه تغییر و تحولات نباید در مدیریتی باشگاه صورت بگیرد، گفت: سال هاست که ما می‌گوییم که افراد فوتبالی کنار هستند و افراد سیاسی دارند مدیریت باشگاه‌ها را در اختیار می‌گیرند و من فکر می‌کنم همین موضوع باعث شده که  فوتبالمان هم از فوتبال روز دنیا عقب‌تر باشد. من از نظر کار تیمی و تدارک  می‌گویم که مشکلات در بخش مدیریتی هست و هنوز هم مرتفع نشده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان با این وضعیت می‌توانند در نیم فصل دوم نتیجه بگیرند، گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس شایستگی اش را دارد و می‌تواند نتایج در خور نام پرسپولیس بگیرد و هر مربی که بیاید، سرخپوشان نفرات خوبی  دارند. همچنین این تیم  در یکی، ۲  پست نیاز به تقویت دارد که اگر بازیکن بگیرند همه چیز درست می‌شود.

باشگاه خبرنگاران