محسن ربیع خواه درخصوص بازگشت برانکو ایوانکوویچ به نیمکت سرخپوشان در گفت‌وگو با ورزش سه اظهار داشت: باید دید بعد از جام ملتها چه اتفاقی پیش می‌آید و به نظرم امکان اینکه بیاید هست اما نباید انتظارات را بالا ببریم. پرسپولیس از اول فصل دچار حواشی بوده و تا وقتی این حواشی درست نشود شرایط […]

پرسپولیس, سرمربی جدیدپرسپولیس, فوتبال - انتظارات را بالا نبرید، با آمدنش معجزه نمی‌شود!

محسن ربیع خواه درخصوص بازگشت برانکو ایوانکوویچ به نیمکت سرخپوشان در گفت‌وگو با ورزش سه اظهار داشت: باید دید بعد از جام ملتها چه اتفاقی پیش می‌آید و به نظرم امکان اینکه بیاید هست اما نباید انتظارات را بالا ببریم. پرسپولیس از اول فصل دچار حواشی بوده و تا وقتی این حواشی درست نشود شرایط تیم خوب نمی‌شود. پرسپولیس نیاز شدیدی به مهاجم دارد، ضمن اینکه باید به جای میلاد سرلک هم یک هافبک باتجربه که همان کارایی میلاد را داشته باشد جذب کنند. پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی نداشت و باید در زمستان بهتر کار کند چون شرایط رقبای پرسپولیس خیلی بهتر است و استقلال و سپاهان از نظر مهره و امکانات نسبت به پرسپولیس بهتر هستند. پرسپولیس از ابتدای فصل دچار حواشی بوده و از روند خوبش دور شده. در حال حاضر مهمترین نکته این است که حواشی را کمتر کنند تا روند بهتری در تیم شکل بگیرد.

هافبک پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: نباید انتظار هواداران را بالا برد و اینطور نیست که هواداران فکر کنند با حضور برانکو همه چیز تمام است و صددرصد قهرمان می‌شود. باید توجه داشت که برانکو با ۶-۵ بازیکن این تیم کار کرده و زیاد نسبت به این تیم شناخت ندارد و تا بیاید تفکرات خودش را جا بیندازد زمان می‌برد و باید صبور بود. اگر خاطرتان باشد، برانکو در سال اول حضورش در پرسپولیس هم نایب قهرمان شد و زمان برد تا تیم شکل بگیرد و حتی اوایل همان فصل خوب نتیجه نگرفت و مطمئنا با حضور ایشان کم کم شرایط بهتر خواهد شد.

با توجه به شناختی که من از ایشان دارم همیشه باانگیزه و باانرژی کار می‌کند و قطعا می‌تواند به بقیه تیم از بازیکنان گرفته تا کادر فنی انرژی بدهد.

بازیکن سابق سرخپوشان درخصوص همکاری احتمالی با برانکو در پرسپولیس گفت: نه، من هنوز مدارک مربیگری‌ام تکمیل نشده و تازه برای نشستن در کلاس مربیگری درجه B اقدام کردم و همین امروز مدارکم را دادم.

بیشتر بخوانید: رفیق برانکو گزینه اصلی پرسپولیس شد

منبع: خبـر ورزشی