به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال پیامی را برای اعضای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های حام ملت‌های فوتبال آسیا در قطر صادر کرد. در متن پیام مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کاروان تیم ملی فوتبال ایران در دوحه آمده است: […]

- پیام رییس فدراسیون به اعضای تیم ملی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال پیامی را برای اعضای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های حام ملت‌های فوتبال آسیا در قطر صادر کرد.

در متن پیام مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کاروان تیم ملی فوتبال ایران در دوحه آمده است:

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ

و قطعا شما را به چیزى از [قبیل]ترس و گرسنگى و کاهشى در اموال و جان‌ها و محصولات مى ‏آزماییم و مژده ده شکیبایان را
 البقره – جزء ۲

اعضای محترم تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران

 با سلام و احترام

 کم‌کم منتظر آغاز هجدهمین دوره فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در کشور قطر می‌باشیم. همان‌طور که می‌دانید فوتبال یکی از بازی‌های جذاب در سطح جهان است و افراد زیادی در طول شبانه‌روز بازی‌های فوتبال را به صورت زنده در استادیوم یا از طریق تلویزیون و رسانه‌هایی مانند رادیو دنبال می‌کنند و هیجان بازی فوتبال وقتی روز‌های نزدیک به انتخاب تیم‌ها و بازی‌های آن می‌رسد دوچندان می‌شود و این اشتیاق و جذابیت نیز در بین ما ایرانی‌ها که آمیخته با حس وطن پرستی و عاشقی است موج می‌زند.

امروز، روز خواستن و توانستن اراده‌های آهنین شما ورزشکاران عزیز که به واقع سرمایه ملی کشور محسوب می‌شوید است. چرا که ما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در میادین مختلف جهانی با آنکه سختی و مشکلات زیادی را پشت‌سر گذاشتیم، توانسته سکو‌های جهانی متعدد را از آن خود کنیم و بار‌ها و بار‌ها در این بازی‌ها پیروز میدان گردیم. در این بین تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار سایر رشته‌های ورزشی توانسته سه بار عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ به ارمغان بیاورد و این بار قرار است در سال ۲۰۲۴ مجدد با همت و قدرت و اتحاد و همدلی یکدیگر، ضمن گرفتن عنوان قهرمانی از سایر رقبا، دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنیم. زیرا امروز، شما صدای ملت شهید پرور کشور عزیزمان ایران و دفاع از مظلوم، در این آوردگاه بین المللی هستید.

امید است توفیقات و درخشندگی جامعه فوتبال ایران هم، چون گذشته و حتی بهتر از آن، مایه غرور و افتخار ایران اسلامی در سراسر دنیا شود و ان شاءا… به یاری خداوند متعال بتوانیم پرچم مقدس و خوش رنگ ایران را به اهتزاز درآوریم و اثری ماندگار در تاریخ ورزش کشور برجای گذاریم.

 مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا