به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ دی) رقابت‌های اوپن کرواسی با ۶ وزن ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم استارت خواهد خورد. اتحادیه جهانی ساعاتی پیش از شروع رقابت‌ها، باتوجه به ستاره‌هایی که تیم‌های خود را در مسابقات کرواسی همراهی کرده‌اند، ۶ مبارزه‌ای که احتمال وقوعش در […]

- آغاز نبرد گوش شکسته ها در زاگرب از امروز

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ دی) رقابت‌های اوپن کرواسی با ۶ وزن ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم استارت خواهد خورد.

اتحادیه جهانی ساعاتی پیش از شروع رقابت‌ها، باتوجه به ستاره‌هایی که تیم‌های خود را در مسابقات کرواسی همراهی کرده‌اند، ۶ مبارزه‌ای که احتمال وقوعش در این تورنمنت وجود دارد را به این شرح منتشر کرد:

۶۵ کیلوگرم: وازگن توانیان (ارمنستان) – سباستین ریورا (پورتوریکو) ۸۶ کیلوگرم: عثمان نورماگمادوف (آذربایجان) – ولادیمیر گامکریلدزه (گرجستان) ۸۶ کیلوگرم: عظمت دولت‌بیکوف (قزاقستان) – دیپاک پونیا (Uww) ۹۷ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور (ایران) – کایل اسنایدر (آمریکا) ۱۲۵ کیلوگرم: گنو پتریاشویلی (گرجستان) – امیرحسین زارع (ایران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (ایران) – گیوی متچاراشویلی (گرجستان)

کامران قاسم‌پور و کایل اسنایدر بار قبل در حالی که هنوز قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان آمادگی حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم را نداشت، در جام‌جهانی مقابل هم قرار گرفتند که آن کشتی را اسنایدر ۵-صفر برد.

اتحادیه جهانی همچنین درحالی کشتی زارع و پتریاشویلی را جذاب دانسته که زارع در فینال مسابقات جهانی با امتیاز عالی این حریف گرجستانی را شکست داد.

همچنین نکته دیگر اینکه باوجود برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی هندوستان، همچنان در این لیست نام UWW مقابل نام کشتی‌گیر این کشور (دیپاک پونیا) به جای ملیت ذکر شده است.

هندی‌ها چندی پیش از مسابقات جهانی بلگراد به دلیل تعلل در برگزاری انتخابات خود از سوی UWW تعلیق شده و به نام اتحادیه جهانی در مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا