نصرالله عبداللهی پیشکسوت استقلال در مصاحبه با زیرنویس، پیرامون وضعیت امروز این تیم و قانون سقف بودجه، حرف های تازه ای زد که در ادامه می خوانید: با وجود همه مشکلات، استقلال نیم فصل اول را با صدرنشینی تمام کرد. خوشبختانه شرایط تیم خوب بود و حتماً نمایش مطلوبی ارائه کرد که توانست صدرنشین لیگ […]

- اگر رد شدن از سقف بودجه به نفع استقلال است، از آن رد شوید!/ قلعه نویی حتما به همین استقلالی ها نیاز داشت

نصرالله عبداللهی پیشکسوت استقلال در مصاحبه با زیرنویس، پیرامون وضعیت امروز این تیم و قانون سقف بودجه، حرف های تازه ای زد که در ادامه می خوانید:

با وجود همه مشکلات، استقلال نیم فصل اول را با صدرنشینی تمام کرد.

خوشبختانه شرایط تیم خوب بود و حتماً نمایش مطلوبی ارائه کرد که توانست صدرنشین لیگ برتر شود. امیدوارم وضعیت خوب استقلال همچنان تداوم پیدا کند.

البته خیلی‌ها معتقدند استقلال برای نیم فصل دوم باید تقویت شود.

این مسئله کاملاً به نظر جواد نکونام و کادر فنی استقلال برمی‌گردد. باید دید آنها پیرامون نیم فصل دوم و شکل تقویت و عملکرد تیم چه نظری دارند

بسیاری از هواداران استقلال و گروهی از پیشکسوتان این تیم معتقدند بعد از ماجرای بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان، سر استقلال بی کلاه ماند و اگر قرار است هیچ مشکلی به وجود نیاید، بهتر است استقلال هم فراتر از سقف بودجه هزینه کند. نظر شما در این رابطه چیست؟

من زیاد در جزئیات این قانون نیستم ولی فکر می‌کنم اگر استقلالی‌ها به این نتیجه برسند که رد شدن از سقف بودجه به نفع آنهاست و به تیم در نیم فصل دوم کمک می‌کند تا با قدرت بیشتری به میدان برود، بهتر است این کار را انجام بدهند. البته همانطور که گفتم در جریان جزئیات قانون مورد نظر به طور کامل نیستم.

این روزها هواداران استقلال به لیست تیم ملی هم اشاره می‌کنند و معتقدند صدرنشین لیگ برتر باید تعداد نفرات بیشتری در لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا داشت.

انتخاب اسامی تیم ملی و استفاده از آنها مسئله‌ای است که کاملاً به نظر سرمربی برمی‌گردد. آقای قلعه نویی بازیکنانش را بر اساس تدابیر تاکتیکی مد نظر خودش انتخاب کرده و حتماً این تعداد از مهره‌های استقلال در پازل تاکتیکی او قرار داشته‌اند.

به عنوان سوال آخر، تیم ملی در جام ملت‌ها موفق می‌شود؟

همه دلمان می‌خواهد این اتفاق رخ بدهد و امیدواریم که این گونه بشود اما واقعیت امر این است که کار خیلی دشوار خواهد بود. ژاپن، استرالیا و کره جنوبی حریفان بسیار سختی هستند. البته برای موفق شدن طبیعی است که باید تیم‌های بزرگ را هم ببریم اما کارمان دشوار است به ویژه پیرامون ژاپن که واقعاً تیم خیلی خوبی تلقی می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی