به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هیئت فوتبال تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده است داورانی که در این استان مشغول فعالیت و قضاوت هستند، نمی‌توانند مسئولیت‌های مرتبط با فوتبال داشته باشند که البته این موضوع به استثنای داوران بازنشته است. در این اطلاعیه آمده است: احتراما به اطلاع کلیه داوران فعال در رده‌های […]

- داوران فوتبال در تهران مربیگری نکنند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هیئت فوتبال تهران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده است داورانی که در این استان مشغول فعالیت و قضاوت هستند، نمی‌توانند مسئولیت‌های مرتبط با فوتبال داشته باشند که البته این موضوع به استثنای داوران بازنشته است.

در این اطلاعیه آمده است:

احتراما به اطلاع کلیه داوران فعال در رده‌های سنتی مختلف فوتبال استان تهران می‌رساند که بر اساس دستورالعمل‌های متعدد فدراسیون فوتبال و تاکیدات هیئت فوتبال استان تهران، داورانی که در فوتبال استان تهران مشغول قضاوت هستند، مجاز به داشتن مسئولیت‌های مرتبط با فوتبال از جمله مربیگری، مدیریتی و مدارس فوتبال نیستند.

 

بنابراین در صورت مشاهده و یا گزارش‌ها فعالیت داوران در حوزه‌های غیرمرتبط، از ادامه داوری آن‌ها درفوتبال استان تهران ممانعت به عمل خواهد آمد.

لازم به تاکید است که داوران بازنشسته و غیرفعال از این قاعده مستثنی خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا