به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  مارک گویو که در ۴ ژانویه ۱۸ ساله شد، پس از مدتی دور بودن از تمرینات تیم اول بارسا و حضور در تیم جوانان به تیم اصلی برای سوپرجام اسپانیا فراخوانده شد و امروز یکی از ۲۵ بازیکنی بود که وارد ریاض شد.  او فردا شب این شانس […]

- زنگ خطر برای لوا و ببر برزیلی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  مارک گویو که در ۴ ژانویه ۱۸ ساله شد، پس از مدتی دور بودن از تمرینات تیم اول بارسا و حضور در تیم جوانان به تیم اصلی برای سوپرجام اسپانیا فراخوانده شد و امروز یکی از ۲۵ بازیکنی بود که وارد ریاض شد. 

او فردا شب این شانس را دارد تا برابر اوساسونا به میدان هم برود، اما این بار کار سخت‌تری خواهد داشت چرا که ویتور روکه احتمالا گزینه اول ژاوی به عنوان ذخیره روبرت لواندوفسکی است.

با این حال نکته قابل توجه در فهرست بارسا این است که در مقایسه با تابستان و شروع فصل، حالا نام سه مهاجم نوک به چشم می‌خورد. در ابتدای فصل لوا تنها مهاجم شماره ۹ بارسا بود، ولی حالا علاوه بر او روکه و گویو نیز در دسترس ژاوی قرار دارند و او قدرت انتخاب بیشتری دارد.

روکه اخیرا به بارسا پیوست و در دو بازی اخیر نتوانسته گل بزند، ولی گویو در اولین بازی اش برای براسا گل سه امتیاز به بیلبائو و در لیگ قهرمانان نیز موفق به باز کردن دروازه آنتورپ شد. رقابت حالا در خط حمله بارسا شدیدتر از ماه‌های گذشته شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: ایسـنا