به گزارش زیرنویس، به نقل از روابط عمومی پلیس، مهدی مهران‌فر فرمانده انتظامی شهرستان مانه‌وسملقان اظهارکرد: فردی که با فریب دامداران، خود را به عنوان دامپزشک معرفی می کرد دستگیر شد. وی گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس مبنی بر اینکه یک نفر که خود را به عنوان دامپزشک معرفی می کند […]

به گزارش زیرنویس، به نقل از روابط عمومی پلیس، مهدی مهران‌فر فرمانده انتظامی شهرستان مانه‌وسملقان اظهارکرد: فردی که با فریب دامداران، خود را به عنوان دامپزشک معرفی می کرد دستگیر شد.

وی گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس مبنی بر اینکه یک نفر که خود را به عنوان دامپزشک معرفی می کند مبالغی را از دامداران تحت عنوان خارج نمودن جسم سخت (سیم یا میخ) از حلق دام های سنگین و فروش داروهای بدون مجوز اخذ می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ آشخانه قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مانه‌وسملقان افزود: ماموران با بررسی دقیق موضوع و گفت‌وگو یا چند دامدار که به همین شکل مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند به اصل ماجرا پی بردند.

وی اظهار داشت: این دامپزشک قلابی اقدام به کار گذاشتن سیم یا میخ در درون حلق حیوان بخت برگشته کرده و عنوان می‌نمود که حیوان این شیء را به همراه علوفه مصرف کرده است و با همین ترفند مبالغ سنگینی از دامدار اخذ می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه متهم بلافاصله توسط ماموران تجسس کلانتری ۱۱ آشخانه دستگیر شد بیان داشت: از این متهم مقادیری داروهای فاقد مجوز نیز کشف شد.

وی در پایان از دامداران عزیز خواست که برای درمان دام های خود به مراکز رسمی و دارای مجوز دامپزشکی مراجعه کنند.

منبع خبر: رکنـا