به گزارش زیرنویس ، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد:  با هوشیاری و تلاش ضربتی و همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی استان یک گروگانگیر در هرمزگان شناسایی و دستگیر و فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت. وی بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از […]

به گزارش زیرنویس ، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد:  با هوشیاری و تلاش ضربتی و همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی استان یک گروگانگیر در هرمزگان شناسایی و دستگیر و فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان در بندرعباس مبنی بر اینکه برادرش در تاریخ ۲۰ آذرماه صبح زود از منزل خارج شده و تاکنون بازنگشته، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: با بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد توسط فرد یا افرادی ربایش صورت گرفته که با تلاش همه جانبه کاراگاهان پلیس آگاهی استان و انجام تحقیقات فنی وتخصصی و بهره گیری از شیوه های پلیسی احدی از عاملین ربایش به هویت “امیرمسعود ب”شناسایی  و دریک عملیات ضربتی دستگیرشد.

  سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی بعمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی، محل نگهداری فرد ربوده شده را در شهرستان کهنوج اعلام  کرد که مأموران با تشکیل تیمی با اخذ نبابت قضائی به محل اعزام که با تلاش های صورت گرفته، روز گذشته محل گروگان در بیابانهای اطراف شهر کهنوج شناسایی و نامبرده صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

  این مقام ارشد انتظامی استان  انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه اخاذی به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد :  متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد و تلاش برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان احتمالی این پرونده ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا