به گزارش زیرنویس، داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از گزارش تصادف پیکان با ۲۰۶ خبر داد و اظهار کرد: این حادثه مقابل پایگاه دو تپه روی داده است. رئیس اورژانس استان زنجان تعداد مصدومان تصادف ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز را ۶ نفر اعلام و تصریح کرد: برای انتقال مصدومان این حادثه  دو […]

به گزارش زیرنویس، داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از گزارش تصادف پیکان با ۲۰۶ خبر داد و اظهار کرد: این حادثه مقابل پایگاه دو تپه روی داده است.

رئیس اورژانس استان زنجان تعداد مصدومان تصادف ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز را ۶ نفر اعلام و تصریح کرد: برای انتقال مصدومان این حادثه  دو کد (کد دوتپه و شماره ۲ قیدار) به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از اقدامات اولیه پیش‌بیمارستانی سه نفر با کد قیدار و دو نفر با کد دو تپه برای بررسی بیشتر به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)  منتقل شدند و یک نفر از اعزام امتناع کرد.

تقیلو به وقوع تصادف زنجیره‌ای دیگر در ساعت ۱۹ و ۴۸ دقیقه امروز اشاره کرد و گفت: تعداد مصدومان این حادثه هفت نفر گزارش شده است.

 رئیس اورژانس استان زنجان ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط سه کد (درلیک-اسفناج-زنجانرود) و هلال‌احمر له مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه توسط کدهای اورژانس و دو مصدوم با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.

منبع خبر: رکنـا