مشکلات مدیریتی، مشکلات کادرفنی، دعواهای بین این دو، اختلافات پیش آمده و ناکامی هایی که باعث شد فصل های متوالی استقلالی ها را از کورس قهرمانی دور کند. حالا پرسپولیسی ها در همان خوف و رجا هستند. بحران هایی که هر چند برای استقلالی ها تکراری است اما برای پرسپولیسی ها که فصل های متوالی […]

- کلوب| پرسپولیس! خانه همیشه گرم نیست؛ روزهای ابری هم تمام می‌شوند

مشکلات مدیریتی، مشکلات کادرفنی، دعواهای بین این دو، اختلافات پیش آمده و ناکامی هایی که باعث شد فصل های متوالی استقلالی ها را از کورس قهرمانی دور کند. حالا پرسپولیسی ها در همان خوف و رجا هستند. بحران هایی که هر چند برای استقلالی ها تکراری است اما برای پرسپولیسی ها که فصل های متوالی با مربیان ثابت و تغییرات کم حداقل روی نیمکت مواجه بودند و همین ثبات باعث موفقیت ها و قهرمانی های پر تعداد شد، این روزهای بحرانی غریب است.

پرسپولیسی ها از همان ابتدای فصل با همین مشکلات و عدم تفاهم مدیریت با کادرفنی مواجه شدند که منجر به بیشترین تعداد استعفاهای شفاهی یحیی گل محمدی شد. اما بالاخره سرمربی تیمی که فصل ها برایش قهرمانی آورد در پایان نیم فصل اول و تنها اختلاف ۲ امتیازی با صدر از سمت خود کناره گیری کرد. این روزها بالاخره پایان خواهند یافت، روزهای پر استرس و نفس گیر و دلهره آور برای هواداران پرسپولیس و بالاخره پس از فصل ها در کادرفنی و روی نیمکت شاهد یک تغییر خواهند بود، اما با نگاهی به رقیب دیرینه که پر تعدادترین تغییرات روی نیمکت را داشته و همین سبب عدم نتیجه گیری آنها شده کمی بیشتر می توانند با این بحران و تغییر روی نیمکت تیم محبوبشان کنار بیایند.

بالاخره همیشه هم نمی توان انتظار روزهای آفتابی را داشت و خانه همیشه گرم نیست. مهم این است که در روزهای ابری و سرد هم بتوان راه های مقابله و راه های کنار آمدن را آموخت و تحمل کرد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی