به گزارش زیرنویس، مجید فتاح زاده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال از ظهر چهارشنبه ۲۰ دی، یک تیم‌ عملیاتی شهرستان خلخال متشکل از ۳ نفر نجاتگر با بکارگیری یک دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان […]

به گزارش زیرنویس، مجید فتاح زاده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در گردنه‌ الماس شهرستان خلخال از ظهر چهارشنبه ۲۰ دی، یک تیم‌ عملیاتی شهرستان خلخال متشکل از ۳ نفر نجاتگر با بکارگیری یک دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

وی افزود: برهمین اساس، در پی تماس مردمی‌با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر بارش شدید برف و کولاک و گیر افتادن چندین دستگاه خودرو در برف و کولاک قرمز و سفید پوشان این جمعیت برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

این مسئول افزود: تا این لحظه به ۱۹۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.

فتاح زاده با بیان اینکه یک نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس اسکان داده شده، گفت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به صورت آماده باش در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات رسانی به هموطنان می‌باشند.

 

منبع خبر: رکنـا