به گزارش زیرنویس، هر خلافکاری باید روزی به سرانجام کارهای ناپسندی که انجام داده، برسد و مجازات شود؛ در این میان خلافکاران بزرگی بوده‌اند که با تدابیر پلیس دستگیر و همچنین در قوه قضاییه مجازات شده‌اند که صادق مرادی ملقب به  عقرب‌سیاه یکی از آنها بود که در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد. […]

به گزارش زیرنویس، هر خلافکاری باید روزی به سرانجام کارهای ناپسندی که انجام داده، برسد و مجازات شود؛ در این میان خلافکاران بزرگی بوده‌اند که با تدابیر پلیس دستگیر و همچنین در قوه قضاییه مجازات شده‌اند که صادق مرادی ملقب به  عقرب‌سیاه یکی از آنها بود که در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

آن سال‌ها در اطراف رباط‌کریم شایعاتی مبتنی بر بازگشت خفاش شب به گوش می‌رسید که ترس را در جان هر خانم رهگذری که قصد سوار شدن بر ماشین کرایه‌ای را داشت می‌انداخت.

گزارش‌های متعدد به پلیس بالغ بر ۳۰ مورد در خصوص زورگیری و تجاوز به عنف وجود داشت و پلیس آگاهی با حاد شدن موضوع با تمام امکانات بدنبال این جنایت‌کار بود

او در محاکمه اول به اعدام محکوم و در محاکمه دوم تبرئه شد. تبرئه او باعث بحث‌های اعتراض‌آمیز در میان رسانه‌های اجتماعی شد و قربانیان هم نسبت به نقض حکم اعدام توسط دیوان‌عالی کشور، اعتراض کردند.

این مسئله حتی باعث اعتراض رئیس قوه قضائیه به حکم شد. وی در سومین محاکمه در بهمن ۱۳۹۰ به اعدام محکوم شد.

 

منبع خبر: رکنـا