هدیه رییس جمهور توسط فرماندار شوش به خانواده شهید سعید عبدالخانی اهداشد
هدیه رییس جمهور توسط فرماندار شوش به خانواده شهید سعید عبدالخانی اهداشد

فرماندار شهرستان شوش بهمراه مشاوراستاندارخوزستان در امورایثارگران با حضور در منزل شهید سعیدعبدالخانی، هدیه رئیس‌جمهور را به همسر این شهید تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس؛ محسن حویزه چهارشنبه بهمراه مشاوراستاندارخوزستان درامورایثارگران ،معاون عمرانی فرمانداری،فرماندهی سپاه،رییس بنیاد شهید ،شهردارورییس شورای شهرشوش در دیدار با همسرشهید سعید عبدالخانی هدیه ویژه آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور را به نیابت از وی و استاندار خوزستان به خانواده این شهید اهدا کرد.

فرماندار شهرستان شوش در حاشیه این دیدار اظهار داشت: امروز باید تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آنها باید ایثارگری ها ، دلسوزی ها و فداکاری شهدا و ایثارگران برای دفاع از نظام و انقلاب را الگوی خود قرار دهیم.
به گفته وی، عزت، اقتدار ، امنیت و آسایش امروز ما، مرهون و مدیون ایثارگری شهدا ، جانبازان ، آزادگان و صبر و شکیبایی خانواده های آنان است.

شهید سعید عبدالخانی کیست؟

شهید سعید عبدالخانی اعزامی ازتیپ امام حسن مجتبی(ع)درعملیات خیبر وهورالهویزه بوده ودرتاریخ ۱۳۶۲ به اسارت رسیده ودرتاریخ ۱۹خرداد۱۴۰۲ به دلیل آثار دوران جنگ وشیمایی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهرستان شوش ۶۵۰شهید تقدیم انقلاب کرده است.

منبع: خبـرآنلاین