به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله بزرگی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: […]

 به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله بزرگی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم و انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کرده و در نهایت ۱۱۴ هزار و ۲۲۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق شامل رنگ مو، اکسیدان، ژل شستشوی صورت ، لاک ناخن و…. کشف شد.

سردار علینقیان پورفرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تمامی کالاهای قاچاق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و انبار مذکور نیز با دستور مرجع قضائی پلمب شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد اظهار داشت: تمامی انبارها و باربری های استان تحت نظارت و رصد هوشمندانه پلیس امنیت اقتصادی استان هستند و در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق در آنها برابر قانون با مالکان کالاها و هم متصدیان انبارها و باربری ها که اقدام به قبول و نگهداری این کالاها کردند برخورد خواهد شد.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا